راهنمای جامع سفر به جزیره پوکت

لست سکند

پوکت، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جزیره تایلند است. شن‌های سفید رنگ سواحل پوکت در کنار دریای فیروزه‌ای رنگ و طبیعت چشم‌نواز موجب شده است که فرودگاه این جزیره به عنوان سومین فرودگاه پررفت و آمد در تایلند شناخته شود. گردشگران می‌توانند با رزرو تور پوکت به یک بهشت استوایی سفر کرده و از سایر جزایر دیدنی تایلند نیز بازدید کنند.

به گزارش کاماپرس، تور پوکت به صورت ترکیبی و مجزا برگزار می‌شود. چنانچه گردشگران به رزرو تورهای ترکیبی علاقمند باشند، می‌توانند در پاتایا، بانکوک و یا حتی کوالالامپور نیز اقامت داشته باشند.

در ادامه این گزارش، راهنمای سفر به پوکت ارائه خواهد شد؛

تور پوکت-کاماپرس

بهترین زمان رزرو تور پوکت

بهترین زمان رزرو تور پوکت، اواسط آبان تا اواسط اردیبهشت است. چرا که سفر در 6 ماه دیگر سال، گردشگران را با بارندگی‌های شدید غافلگیر می‌کند. از اواسط آبان تا اواسط اردیبهشت ماه، دمای هوا در وضعیت مناسبی قرار دارد و بارندگی نیز کاهش می‌یابد. بنابراین، می‌توانید با خیال راحت در پوکت به گشت و گذار بپردازید. اما چنانچه به دنبال رزرو ارزان‌ترین تور پوکت هستید، باید قید سفر در این زمان از سال را بزنید.

راز آسمان پایتخت

اقامت در پوکت

معمولاً گردشگرانی که تور پوکت را رزرو می‌کنند، ترجیح می‌دهند تا در هتل‌های پنج ستاره و لوکس اقامت داشته باشند. هتل سنترا گرند به عنوان بهترین اقامتگاه پوکت شناخته می‌شود. از دیگر هتل‌های باکیفیت این جزیره می‌توان به هتل نووتل ریزورت، پیتونگ مرلیت، ماریوت و هتل دوانجیت ریزورت اشاره کرد. اما چنانچه قصد دارید تا یک اقامت ارزان در پوکت داشته باشید، توصیه می‌کنیم تا در هتل فیشرمن، رویال پارادایس و جیوانا ریزورت اقامت کنید.

در پوکت چه کار کنیم؟

آکواریوم پوکت: بازدید از این آکواریوم برای کسانی که به دنیای زیر دریا علاقمندند، تجربه بسیار جالبی خواهد بود. آکواریوم پوکت در واقع یک تونل 10 متری است که در زیر آب ایجاد شده است. در اینجا می‌توانید جاذبه‌های دریایی مانند لاک‌پشت‌های بزرگ، ماهی‌های رنگارنگ و نورانی را از نزدیک ببینید.

جزایر فی فی: سفر به پوکت بدون بازدید از جزایر فی فی تکمیل نخواهد شد. برای بازدید از این جزایر باید یک سفر کوتاه دریایی با قایق از جزیره پوکت داشته باشید. مناظری که در طول این مسیر تماشا می‌کنید، شما را به وجد خواهد آورد. گردشگران با سفر به فی فی می‌توانند از خلیج مایا بازدید کنند و یا از طبیعت و تفریحات آبی اینجا لذت ببرند.

تور پوکت-کاماپرس

تور پرواز هانومان: اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و به تفریحات هیجان‌انگیز علاقمندید، توصیه می‌کنیم تا در سفر به پوکت در تور پرواز هانومان شرکت کنید. در این تور می‌توانید در طبیعت بکر و بی‌نظیر پوکت، زیپ‌لاین‌سواری کنید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشید.

ساحل پاتونگ: در جزیره پوکت، سواحل زیادی وجود دارد. می‌توان گفت ساحل پاتونگ، محبوب‌ترین ساحل این جزیره است. در اینجا می‌توانید به هتل‌ها، تفریحات آبی و مراکز خرید زیادی دسترسی داشته باشید. معمولاً ازدحام در این ساحل زیاد است؛ بنابراین، چنانچه به دنبال یک محیط خلوت‌تر هستید، بهتر است به ساحل کارون که در نزدیکی اینجا قرار دارد، بروید. توصیه می‌کنیم در سفر به پوکت، غواصی در آب‌های درخشان این منطقه را از دست ندهید.

خرید در پوکت: با رزرو تور پوکت می‌توانید زیباترین مرواریدها و زیورآلات را بخرید. البته علاقمندان به خرید می‌توانند انواع پوشاک، ابریشم، غذاهای دریایی و صنایع دستی را نیز در اینجا پیدا کنند. چنانچه به دنبال خرید بهترین سوغاتی‌ها هستید، بهتر است به تیلوک یو تیت، مونتری و راتسادا مراجعه کنید. جانگ سیلون، محبوب‌ترین مرکز خرید پوکت است که در منطقه پاتونگ قرار دارد. علاوه بر اینها، بازارهای محلی و قدیمی زیادی در این جزیره وجود دارد.

تور پوکت-کاماپرس

غذاهای پوکت

غذاهای تایلندی با مواد مغذی و ادویه‌های منحصر به فرد طبخ می‌شود. توصیه می‌کنیم تا در سفر به پوکت، طعم لذیذ و خوشمزه محبوب‌ترین غذاهای تایلند را از دست ندهید. پدتای، تام یوم گونگ، تام یام تالای و خائو سویی از جمله این غذاهای مشهور تایلند هستند. بسیاری از این غذاها با نودل، برنج و میگو یا ماهی درست می‌شوند. اگر هم تمایلی به چشیدن غذاهای تایلندی ندارید، جای نگرانی نیست؛ چرا که در این جزیره، رستوران‌های بین‌المللی زیادی وجود دارد که انواع غذاهای غربی و مدرن را نیز طبخ می‌کنند. هزینه یک وعده غذا در پوکت بین 80 تا 300 بات متغیر است.

تور پوکت-کاماپرس

راهکارهای کاهش هزینه تور پوکت

تور پوکت را می‌توانید از اواسط اردیبهشت تا اواسط آبان با قیمت ارزان‌تری رزرو کنید. در این زمان، به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی، تعداد گردشگران بسیار کاهش می‌یابد. اما رزرو تور در این شرایط آب و هوایی تنها راهکار کاهش هزینه‌های سفر به پوکت نیست. چنانچه تور پوکت را با پروازهای سلام ایر رزرو کنید، می‌توانید حتی در فصل اوج گردشگری، هزینه کمتری را بپردازید. زیر قیمت بلیط پروازهای سلام ایر، ارزان‌تر از پروازهای ماهان یا ایرلاین‌های خارجی است. اقامت کوتاه‌تر در پوکت و رزرو هتل‌های مقرون به صرفه می‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه‌های سفر، تاثیرگذار باشد.

بهترین تور پوکت 1402

توصیه می‌کنیم برای رزرو بهترین قیمت تور پوکت 1402 با خدمات مناسب به آژانس مسافرتی نهال گشت مراجعه کنید. شما می‌توانید این تور را به صورت ترکیبی نیز رزرو کنید و از خدماتی مانند ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه با صبحانه، گشت شهری و… بهره‌مند شوید. امکان رزرو تور با پروازهای ایرانی و خارجی نیز وجود دارد. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات تور پوکت به وبسایت نهال گشت به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنند و یا با شماره 1830-026 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز