راهنمایی انتخاب گوشی آنر با قیمت زیر 5 میلیون تومان

گوشی آنر-کاماپرس

برند آنر در بازار گوشی‌های هوشمند به سرعت توانسته است جایگاه قابل توجهی را در میان رقبای خود بدست آورد. از آغاز فعالیت، آنر به دنبال ارائه‌ گوشی‌هایی با قیمت مقرون به صرفه و ویژگی‌های مناسب بوده است که این اقدام باعث جلب توجه بسیاری از کاربران شده است. با توجه به کیفیت ساخت، عملکرد پایدار و ارزش افزوده‌ بالایی که ارائه می‌دهند، گوشی‌های آنر به سرعت مورد استقبال قرار گرفته و محبوبیت آن‌ها در بازار همچنان در حال افزایش است. به همین دلیل، خرید یک گوشی آنر می‌تواند یک انتخاب عالی برای کاربرانی با بودجه‌ محدود و نیازهای گوناگون باشد. با این حال، قبل از خرید گوشی آنر پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با کاماپرس همراه باشید. مطالب زیر، راهنمای جامعی برای شما جهت خرید بهترین گوشی آنر با قیمت زیر 5 میلیون تومان خواهد بود!

معرفی بهترین گوشی‌های آنر با قیمت زیر 5 میلیون تومان

قبل از خرید گوشی آنر، ارزیابی آن از سه جنبه‌ ظاهری، نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری بسیار ضروری است. از نظر ظاهری، باید به طراحی و کیفیت ساخت گوشی توجه کنیم. ظاهری زیبا و ارگونومیک با مواد ساخت مرغوب، تجربه‌ کاربری را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد. همچنین، مواردی مانند اندازه و وزن، نسبت صفحه نمایش به بدنه و حتی جزئیات دیگری نظیر نوع طراحی بدنه نیز مهم هستند. در قسمت نرم ‌افزاری، نوع سیستم عامل و رابط کاربری، سرعت پاسخگویی سیستم و همچنین امکانات امنیتی و به ‌روز رسانی‌های مداوم نیز می‌توانند تصمیم‌گیری را برای انتخاب و خرید تحت تأثیر قرار دهند.

از دیدگاه سخت ‌افزاری نیز عواملی همچون نوع تراشه، عملکرد پردازنده، کیفیت دوربین، ظرفیت باتری، حافظه‌ داخلی و RAM بعلاوه میزان پشتیبانی از اتصالات بی‌سیم بسیار حائز اهمیت هستند. ارزیابی دقیق این عوامل به کاربر اطمینان می‌دهد تا گوشی مناسبی را انتخاب کند که با نیازها و انتظاراتش سازگاری دارد. ما در ادامه سه مورد از محبوب‌ترین گوشی‌های آنر زیر 5 میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم که عبارتند از:

  • گوشی موبایل آنر4G Honor X6a ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت؛
  • گوشی موبایل آنر X6 ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت؛
  • گوشی موبایل آنر X5 Plus ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت.

گوشی موبایل آنر4G  Honor X6a ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

یکی از مناسب‌ترین گوشی‌هایی که می‌توانید با قیمت زیر 5 میلیون تومان تهیه کنید، گوشی موبایل آنر 4G X6a با ظرفیت 128 گیگ رم 4 است که در سال 2023 به بازار جهانی عرضه شد. طراحی زیبا و منحصر به فرد آن با ابعاد 163.3 در 75.1 در 8.4 میلی‌متر و وزن 188 گرم، احساسی از زیبایی و سبکی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با یک صفحه نمایش TFT LCD پرده‌ای روشن و پرانرژی به اندازه 6.56 اینچ با نرخ نوسازی 90 هرتز و رزولوشن 720 x 1612 پیکسل، هر جزئی از تصاویر را با کیفیت و شفافیت بیشتری تجربه می‌کنید. عملکرد پردازشی منحصر به فرد آنر X6a با چیپست قدرتمند MediaTek Helio G36، پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای از نوع Octa-core به همراه GPU PowerVR، اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پیچیده را برای شما لذت بخش‌تر می‌کند؛ اما جذابیت این گوشی در اینجا به پایان نمی‌رسد!

گوشی آنر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل همراه با لنز واید و دو دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی برای ماکرو و تشخیص عمق، شما را به دنیایی از جزئیات و زیبایی‌های هنر تصویربرداری می‌برد و با استفاده از قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p@30fps، لحظات خاطره‌انگیز شما را به صورت باورنکردنی ثبت می‌کند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس‌های زیبا از خودتان آماده به کار است، البته این میزان از رزولوشن دوربین سلفی برای عکاسی‌های حرفه‌ای مناسب نیست!

علاوه بر این موارد، شما می‌توانید با باتری Li-Po به ظرفیت 5200 میلی‌آمپر ساعت طولانی‌تر از همیشه از کار با گوشی خود لذت ببرید و با شارژ سریع 22.5 واتی حتی در مواقع اضطراری در عرض 20 دقیقه تا 31% ظرفیت گوشی‌تان را شارژ کنید. همه این ویژگی‌ها را در کنار سیستم عامل Android 13 و رابط کاربری Magic OS 7.1 در Honor X6a 4G تجربه می‌کنید که توانایی‌ها و امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد. در یک کلام، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از فناوری را با آنر X6a در دستان خود خواهید داشت.

گوشی موبایل آنر X6 ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت

گوشی آنر X6 با طراحی ظاهری جذاب و ابعادی مناسب در سال 2022 وارد بازار شده است. با ابعاد 163.7 در 75.1 در 8.7 میلی‌متر و وزن 194 گرم، این گوشی راحتی و زیبایی را در دستان شما فراهم می‌کند. صفحه نمایش TFT LCD با اندازه 6.5 اینچ با وضوح 720 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 20:9، تجربه بصری شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. در داخل این دستگاه، چیپست MediaTek MT6762G Helio G25 (12 nm) به همراه پردازنده Octa-core و GPU PowerVR GE8320 به کار گرفته شده است که اجرای برنامه‌ها و بازی‌های شما را بسیار روان می‌کند. سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری Magic UI 6.1، تجربه استفاده از گوشی را ساده و دلنشین می‌سازد. با این حال، بهتر است بدانید این آخرین نسخه از سیستم عامل نیست.

گوشی آنر-کاماپرس

دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل به همراه دوربین‌های 2 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری ماکرو و ایجاد افکت عمق، تصاویری با جزئیات فوق‌العاده را برای شما خلق می‌کند. با کمک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز قادر خواهید بود عکس‌هایی باکیفیت قابل قبول را از خودتان بگیرید. امکان ضبط ویدیو با کیفیت 1080p@30fps از دیگر مشخصات این گوشی است که به عنوان یک مزیت عالی محسوب می‌شود. جالب‌تر آنکه، گوشی Honor X6 با قیمتی زیر 5 میلیون تومان شامل باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است که قابلیت شارژ از طریق شارژر با توان 10 وات را دارد. در کل، گوشی موبایل آنر X6 با قابلیت‌های گوناگون، طراحی زیبا و عملکرد قابل اعتماد، یک گزینه عالی با قیمت بسیار مناسب در بازار گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

گوشی موبایل آنر X5 Plus ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت

گوشی Honor X5 Plus با ابعاد 163.3 x 75.1 x 8.4 میلی متر و وزن 188 گرم از بدنه‌ای سبک و زیبا ساخته شده است و این ابعاد و وزن برای استفاده روزمره کاملا مناسب است. شما همچنین، درخشانی و شفافیت تصاویر را با صفحه نمایش TFT LCD در اندازه 6.56 اینچ و نرخ نوسازی 90 هرتز تجربه می‌کنید. این صفحه نمایش با رزولوشن 720 x 1612 پیکسل و نسبت تصویر 20:9، تجربه تماشای انواع محتوا را با کیفیت بالا تسهیل می‌سازد. از لحاظ عملکرد سخت افزاری نیز گوشی موبایل آنر X5 Plus از تراشه Mediatek Helio G36 با فناوری تولید 12 نانومتر و پردازنده Octa-core بهره می‌برد. GPU قدرتمند PowerVR GE8320 نیز برای اجرای گرافیک‌های بالا در این دستگاه هوشمند تعبیه شده است.

گوشی آنر-کاماپرس

در بخش دوربین، دو دوربین اصلی به ترتیب 50 مگاپیکسلی با لنز واید و 2 مگاپیکسلی با لنز عمق در پشت بدنه و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسل در جلو طراحی شده است. این دوربین‌ها قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه هستند. باتری Li-Po با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت نیز استفاده بلند مدت بدون نیاز به شارژ مکرر را برای کاربر به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. این باتری با شارژ سریع 10 وات به سرعت شارژ می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از افت شارژ باتری از تمامی امکانات گوشی لذت ببرد. در کنار این فاکتورها، سیستم عامل Android 13 همراه با رابط کاربری MagicOS 7.1 امکانات نرم افزاری بیشتری را در اختیار کاربر می‌گذارد و این دو با هم ترکیبی بی‌نظیر را برای استفاده بهتر و راحت‌تر از گوشی آنر X5 پلاس ایجاد می‌کنند.

جمع بندی

قیمت گوشی‌ آنر در بازار تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت، میزان بهره‌وری گوشی از فناوری‌های روز دنیا است. علاوه بر این، مشخصات فنی همچون نوع پردازنده، حافظه داخلی، مشخصات دوربین، صفحه نمایش و قابلیت‌های ارتباطی نیز بر رنج قیمتی گوشی تاثیرگذار است. عامل دیگری مانند برند سازنده گوشی هوشمند نیز در این موضوع نقش مهمی را ایفا می‌کند. از آنجایی که آنر یکی از برندهای جهانی است و در راستای تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی محبوبیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما برای خرید، این سری از گوشی‌های موبایل را مورد نظر داشته باشید. در نظر داشته باشید که آنر گوشی های پرچم دار هم تولید می کند که از نظر قیمت بسیار رقابتی هستند، در این رده گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro در میان پرچم دارها حرف های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز