راز جوانی برد پیت فاش شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

ستاره مشهور هالیوودی، برد پیت، با وجود ۶۰ سال به لطف روتین مراقب پوست خود، درست به اندازه دوران جوانی‌اش جذاب است و می‌درخشد. او اخیرا در مصاحبه‌ای فلسفه مراقبت از پوست خود را «سادگی» عنوان کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تلگراف، برد پیت ادعا می‌کند استفاده از محصولات متعدد ضد پیری اشتباه محض است و برای داشتن یک نتیجه خوب باید ساده‌ترین و موثرترین روتین را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید:

«پاک کننده، سرم و کرم، همین و بس! من در گذشته روتین‌های مراقبتی زیادی را امتحان کردم و برخی از آن‌ها شامل مراحل متعددی بودند، اما رفته رفته به این نتیجه رسیدم که فقط به یک روتین ساده نیاز دارم!»

راز آسمان پایتخت

برد پیت برای داشتن همزمان این سادگی و تأثیرگذاری از محصولات برند فرانسوی «بو دومن» (Beau Domaine) استفاده می‌کند که با استفاده از آنتی اکسیدان‌های مشتق شده از انگور ساخته می‌شوند.

او که خود صاحب یک تاکستان عظیم به نام «میراوال» است، این خط تولید لوازم مراقبت پوست را با همکاری خانواده پرن راه‌اندازی کرده و یک سال قبل از تاسیس رسمی به شدت روی محصولات گوناگون آزمون و خطا انجام داد.

گفته می‌شود این هنرمند پس از استفاده شخصی از محصولات تغییر شگفت‌انگیزی را بر بافت پوستش مشاهده کرد.

لازم به ذکر است بنیانگذاران این شرکت همچنین بر روی حفظ چرخه طبیعت و جلوگیری از تولید زباله تأکید زیادی داشته و بدین منظور از بطری‌های قابل شارژر با درپوش‌های چوبی ساخته شده از در نوشیدنی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز