رؤیایی ترین شهرهای آمریکا به انتخاب گردشگران

تور لحظه آخری-کاماپرس

ایالات متحده، سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از جای جای جهان به سوی خود می‌کشاند. از مراکز تفریحی و آسمان خراش‌ها گرفته تا طبیعت جذاب و متنوع این کشور، طرفداران زیادی دارد. اخیرا کاربران اینترنتی از سراسر دنیا نظرات خود درباره زیباترین شهرهای آمریکا را به اشتراک گذاشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. ساوانا

ساوانا به لطف معماری مسحورکننده، درختان بلوط باشکوه، خزه‌های اسپانیایی و ارزش تاریخی مرکز شهر اغلب به‌عنوان مظهر شهرهای فریبنده ایالات متحده مورد ستایش بازدیدکنندگان قرار گرفته است. این شهر حتی طلسم سرسخت‌ترین گردشگران را در هم شکسته و آن‌ها را عاشق خود کرده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. جونو

جونو به‌عنوان مرکز ایالت آلاسکا در جایی میان کوه و دریا قرار گرفته و از شکوه طبیعی بی‌نظیری برخوردار است. گشت و گذار در طبیعت نفس‌گیر این شهر برای بازدیدکنندگان ماجراجو بسیار جذاب بوده و آن‌ها را در دنیای شگفت انگیز مناظر یخچال‌ها، آبشارها و حیات وحش جذاب خود غرق می‌کند.

۳. چارلستون

چارلستون بیشتر برای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ گذشتگان جذابیت دارد. البته بعید نیست ترکیب جذاب خانه‌های باشکوه و خیابان‌های سنگ‌فرش و پرپیچ‌وخم توجه دیگران را نیز به خود جلب کند. اغلب مسافران از گشت و گذار و کاوش در غنای فرهنگی این شهر لذت می‌برند.

۴. سانتافه

سانتافه با معماری خشتی خود که به طور یکپارچه با چشم انداز بیابان ادغام شده، یک صحنه هنری و غیرقابل باور را به تصویر کشیده است. محیط طبیعی خیره کننده آن هر بیننده‌ای را هیپنوتیزم می‌کند و همچنین حس پناهگاهی متمایز و فریبنده را به عاشقان زیبایی ارائه می‌دهد.

۵. دلوث

زیبایی خیره کننده دریاچه سوپریور و چشم‌انداز پر جنب و جوشی این شهر همه بازدیدکنندگان را در نگاه اول مات و مبهوت می‌کند. این شهر واقع در ایالت مینه سوتا به لطف فروشگاه‌‌ها و رستوران‌های منحصربه‌فرد خود به‌عنوان مرکز زیبایی شهری شناخته شده و همچنین با داشتن پارک‌ها و سواحل متعدد، فعالیت‌های زیادی را در فضای باز ارائه می‌دهد.

در ادامه این رتبه‌بندی شهرهای زیر قرار گرفته‌اند:

۶. سن لوئیس اوبیسپو

۷. سانتا باربارا

۸. واشنگتن دی سی

۹. بوستون

۱۰. فلگستف

۱۱. نیواورلان

۱۲. مدیسون

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز