دوبی را با جاذبه های شگفت انگیزش بشناسید

جاذبه های گردشگری دبی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

با خنک‌تر شدن هوا و نزدیک شدن به پایان فصل تابستان، بسیاری از افراد برای سفر برنامه‌­ریزی می‌کنند و مقصدهای مناسب گردشگری مثل دوبی را در برنامه خود قرار می‌دهند. دوبی یکی از جذاب‌ترین شهرهای گردشگری حوزه خلیج فارس است که هر ساله و در تمام فصول، گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، مکان‌های تفریحی و امکانات گوناگون دوبی و پیشرفت هر روزه این جزیره باعث شده که هر روزه افراد زیادی مایل به سفر به این منطقه باشند. در صورتی که برای اولین بار دوبی را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است با تور به این منطقه سفر کنید تا در برخورد اول به دلیل ناآشنا بودن با منطقه، مجبور به پرداخت هزینه زیاد نباشید. این روزها مردم ایران به راحتی از هر شهری امکان رزرو تور دوبی را دارند.

در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری دوبی برای آشنایی بیشتر کسانی که مشتاق سفر به این جزیره هستند، معرفی خواهد شد.

دهکده جهانی، باغ گل و باغ پروانه

یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر توریستی دوبی، دهکده جهانی این جزیره است که بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت، خرید و سرگرمی محسوب می‌شود. هر ساله بالغ بر پنج میلیون گردشگر از این منطقه بازدید می‌کنند. این دهکده تنها در فاصله ماه‌های نوامبر تا آوریل دایر است و امکان بازدید از آن وجود دارد. در این دهکده نمایندگان 70 کشور جهان به ارائه محصولات و معرفی کشور خود می‌پردازند.

پارک آبی آتلانتیس

مقامات دوبی در شبیه‌­سازی و ایجاد تفریحات گوناگون کم کاری نکرده و همواره به دنبال ساخت امکانات تفریحی متنوع هستند. پارک آبی آتلانتیس یکی از شاهکارهای تفریحی دوبی است که از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دنیا محسوب می‌شود. این پارک آبی که در داخل هتل آتلانتیس قرار گرفته، تفریح هیجان­‌انگیزی برای کودکان و بزرگسالان است. سرسره پرش ب، آکواکندا، زوم رنگو، رودخانه سواری این پارک و ساحل آن تنها بخشی از تفریحات پارک آبی آتلانتیس دبی هستند.

راز آسمان پایتخت

جاذبه های گردشگری دبی-کاماپرس

سافاری دوبی

صحبت از سافاری دوبی متفاوت از مفهوم همیشگی است. تجربه سافاری دوبی تنها به لذت آفرودسواری بر تپه‌های کویری این جزیره محدود نمی‌شود، بلکه افراد با رسیدن به تپه‌های کویری دوبی می‌توانند از اسکی روی آن‌ها، لذت موتورسواری چهارچرخ در این گونه مناطق و شترسواری لذت ببرند. همچنین با ایجاد کمپ‌های سنتی در این مناطق امکان لذت بردن از شب‌های پرستاره دوبی فراهم شده است. در این کمپ‌ها انواع نوشیدنی و غذاهای محلی دوبی و دیگر خوراکی‌‍‌های پرطرفدار سرو می‌شود و مسافران امکان استفاده از شرایط آن را دارند.

مقامات دوبی، گذشته از ایجاد تفریحات و جاذبه‌های گردشگری روی زمین، تفریح‌های متنوع و هیجان‌­انگیزی در آسمان این منطقه نیز به وجود آورده‎اند. پروژه شام در آسمان، یکی از تفریحات جذاب بر فراز منطقه دوبی است. افرادی که مایل به تجربه این تفریح متفاوت هستند، در فاصله 50 متری از خاک دوبی شام می‌خورند و از آسمان این منطقه، جاذبه‌های زمین را تماشا می‌کنند. میز شام در آسمان برای 22 نفر تدارک دیده ‌شده و یک جرثقیل غول­پیکر بعد از قرارگیری مسافران در جایگاه‌شان، آنان را به فاصله 50 متری از زمین منتقل می‌کند. بعد از قرارگیری در این ارتفاع، ضمن خوردن غذا در فضای و جوی متفاوت، امکان مشاهده جاذبه‌های شگفت­ انگیز دوبی اعم از نخل جمیرا، برج العرب و مارینا دبی وجود دارد.

جاذبه های گردشگری دبی-کاماپرس

موزه دبی

متحف (موزه) دوبی یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین جاذبه‌­های این جزیره عربی محسوب می‌شود که در حاشیه اتوبان شیخ زاید قرار گرفته است. این موزه از سال 2022 فعالیت خود را آغاز کرده است. طراحی بیرونی این موزه بسیار جالب توجه بوده و توسط مجله نشنال جئوگرافیک به عنوان یکی از 14 موزه زیبای جهان شناخته شده است. داخل این موزه نیز عناصری از نمایشگاه‌های سنتی، تئاتر و جاذبه‌های موضوعی به چشم می‌خورد. تاکنون افراد زیادی به منظور بازدید از این موزه به کشور دوبی سفر کرده‌اند.

جاذبه های گردشگری دبی-کاماپرس

معتبرترین آژانس برای رزرو تور دوبی کدام است؟

آژانس “سپهر سیر” مجری برگزاری تورهای دوبی از مناطق مختلف است و مردم از هر شهری امکان رزرو این نوع تور را خواهند داشت. در حال حاضر تور دبی از مشهد، تهران به دوبی و امثال آن توسط سپهر سیر برگزار می‌شود. علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.sepehrseir.com/tour/454 مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دوبی را با جاذبه های شگفت انگیزش بشناسید

  1. بردیا احمدی گفته:

    دبی واقعا یکی از کشور هایی هست که باید ازش حتما یک بار دیدن کرد کلا با همه جای دنیا فرق داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز