دلهره وحشتناک سلنا گومز از اینستاگرام

تور لحظه آخری-کاماپرس

خواننده مشهور آمریکایی، سلنا گومز، اخیرا در یک کنفرانس موسیقی و سلامت حضور یافت و درباره ترسش از داشتن فالوورهای زیاد در اینستاگرام سخن گفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، سلنا گومز در حال حاضر بیش از ۴۲۹ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و سومین شخص با بیشترین تعداد دنبال کنندگان در این پلتفرم به شمار می‌رود.

این هنرمند ۳۱ ساله، که به بیماری لوپوس مبتلا است اظهار داشت هیچ‌وقت به تعداد فالوورهایش اهمیت نمی‌دهد اما داشتن دنبال‌کنندگان فراوان یک مسئولیت بزرگ به شمار می‌رود و می‌تواند بسیار ترسناک باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در طول سال‌ها، طرفداران زیادی از طریق شبکه‌های مجازی با او ارتباط برقرار کرده و از تأثیر موسیقی او در فراز و نشیب‌ زندگی‌هایشان صحبت کرده‌اند. او در ادامه افزود با وجود احساس مسئولیت بزرگ، همواره قدردان توجه و اعتماد مردم و طرفداران خواهد بود.

سلنا گومز، سال گذشته با انتشار مستند «My Mind and Me» درباره وضعیت سلامتی خود با هدف آگاه‌سازی مردم، توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. او درباره این مستند گفت:«احساس می‌کردم باید درباره چیزهایی صحبت کنم که سال‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کردم. تماشا کردن این مستند برای من سخت است، با این‌ حال به آن افتخار می‌کنم.»

گومز در ابتدا با ساخت مستند مخالف بود، چون میترسید موقعیتش را به خطر بیندازد. اما به گفته خودش، پس از انتشار، گویی که وزنه بزرگی از روی دوشش برداشته شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز