دلایل محبوبیت ویزای مولتی آلمان

ویزای آلمان-کاماپرس

افرادی که به هر دلیلی مایل به مسافرت چندباره به کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند، باید ویزای مولتی داشته باشند. در بین کشورهای اروپایی، آلمان یکی از کشورهای توریستی و پذیرنده دانشجویان و کارمندان خارجی است که به صورت دائمی یا هر چند وقت یک بار به آن سفر می‌­کنند. اگر افراد به منظور کار، تحصیل یا گردشگری برای مدت کوتاهی قصد سفر به آلمان داشته باشند، باید ویزای مولتی آلمان تهیه کنند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که قصد سفر چندباره به آلمان دارند، باید ویزای مالتیپل یا ویزای مولتی آلمان تهیه کنند. با این ویزا امکان سفر چند باره به کشور آلمان وجود دارد. در واقع تا زمان اعتبار ویزا، این امکان وجود دارد که به هر تعداد و در مدت زمان مشخص به این کشور سفر کرد و برای مدت محدودی در آن ساکن شد. البته دریافت ویزای مولتی آلمان به یک سری مقدمات نیاز دارد که باید آن را فراهم کرد.

در این گزارش، ویزای مولتی آلمان و کاربردهای آن تشریح شده است.

ویزای آلمان-کاماپرس

نکات مهم برای دریافت ویزای مولتی آلمان

1- افرادی که قصد سفر به آلمان و دریافت ویزای مولتی این کشور دارند باید ویزای سینگل داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

2- متقاضیان باید هدف خود را از سفر به آلمان و دریافت ویزای مولتی مشخص کنند.

3- در صورتی امکان دریافت دوباره ویزای مولتی وجود دارد که زمان مجاز برای اقامت در کشور آلمان رعایت شده باشد.

4- متقاضیان این نوع ویزا باید مدارک تکمیلی مانند برنامه سفر، دعوتنامه و نظایر آن را به سفارت آلمان ارائه دهند.

مزایای ویزای مولتی آلمان

افرادی که ویزای مولتی آلمان دریافت می‌کنند، امکان سفر به کشورهای عضو شینگن با این ویزا خواهند داشت؛ در واقع این افراد دیگر نیازی به اخذ ویزای مخصوص هر کشور عضو شینگن ندارند. ویزای مولتی قابل تمدید است و نیازی به صدور دوباره آن نیست. بعد از منقضی شدن این نوع ویزا، کافی است که به سفارت آلمان در محل زندگی خود مراجعه و با ارائه مدارک مورد نیاز، آن را برای بازه‌های زمانی طولانی‌تر تمدید کرد. اخذ ویزای مولتی آلمان به پاسپورت دارنده آن اعتبار می‌دهد و این موضوع باعث گرفتن راحت ویزاهای بعدی می‌شود.

ویزای آلمان-کاماپرس

مدارک لازم برای صدور ویزای آلمان

افرادی که مایل به دریافت ویزای مولتی آلمان هستند، باید ابتدا فرم درخواست ویزا را به صورت کامل و به همراه اطلاعات درست تکمیل کنند و سپس آن را به صورت چاپی و امضا شده به سفارت تحویل دهند. در کنار این مدرک، ارائه عکس متعلق به سه ماه گذشته فرد متقاضی بنا بر معیارهای اعلامی ضروری است. متقاضیان ویزا باید پاسپورت معتبر هم داشته باشند که حداقل به اندازه سه ماه بیش از زمان اقامت برنامه ریزی شده آنان اعتبار داشته باشد. این پاسپورت باید دارای دو صفحه خالی به منظور الصاق ویزا باشد.

شرط صدور ویزای مولتی آلمان

همانطور که گفته شد، افرادی که مایل به سفر به آلمان با ویزای مولتی هستند، باید ویزای سینگل یا شینگن داشته باشند. این افراد باید با ویزاهای مذکور به کشورهای اروپایی یا آلمان مسافرت کنند، زیرا یکی از شروط اصلی صدور ویزای شینگن، سابقه سفر فرد درخواست دهنده است؛ به همین دلیل اگر فرد متقاضی، ویزای شینگن یا امکان سفر به کشورهای اروپایی نداشته باشد، احتمالا درخواست وی برای ویزای مولتی لغو خواهد شد.

ویزای آلمان-کاماپرس

دریافت ویزای مولتی آلمان با “راز آسمان پایتخت”

افرادی که ساکن ایران بوده و مایل به دریافت ویزای مولتی آلمان هستند، باید به درگاه و وبسایت راز آسمان پایتخت مراجعه کنند.  متقاضیان دریافت ویزای مولتی آلمان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه یا دریافت خدمات مرتبط کافی است به درگاه راز آسمان پایتخت به نشانی https://www.asemanpaytakht.com مراجعه کنند یا از کمک کارشناسان این مجموعه با شماره تلفن 02157691000 برای دریافت ویزای مولتی آلمان بهره­‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز