دلایل رونق گرفتن معامله و اجاره زمین در سوادکوه

تور لحظه آخری-کاماپرس

سرمایه­ گذاری در مناطق خوش آب و هوا و حاصل­ خیز شمال کشور، بهترین روش برای حفظ ارزش دارایی‌ است. خرید و فروش و اجاره زمین در مناطق شمالی یک برگ برنده است؛ چون سرمایه­ گذار هم امکان استفاده از سرمایه­اش را دارد و هم می‌تواند مالکیت آن را به دیگری منتقل کند یا حتی در مشارکت با سرمایه­ گذاران دیگر به ساخت و ساز در زمین‌های خود مشغول شود. یکی از مناطق پر رونق شمال کشور، سواد کوه بوده که خرید و فروش و اجاره زمین در آن گسترش زیادی پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، شهرستان سوادکوه در استان مازندران قرار دارد. این شهر در یک دره وسیع و طولانی در دامنه‌های شمالی کوه البرز بنا شده و به خاطر موقعیت خود دارای آب و هوا و طبیعت جالب توجهی است. با توجه به شرایط آب و هوایی و حالت جنگلی این منطقه، سرمایه­گذاری روی زمین‌های این بخش گسترش پیدا کرده و افراد زیادی به قصد سکونت کوتاه مدت یا بلندمدت، کسب سود، حفاظت از سرمایه خود و مواردی از این قبیل به خرید و فروش و اجاره زمین در آن روی آورده‌اند.

در این گزارش، روستاهای پرطرفدار سوادکوه برای سرمایه ­گذاری و خرید زمین، آپارتمان، کلبه جنگلی و ویلا جنگلی معرفی شده است.

سوادکوه-کاماپرس

سرمایه­ گذاری در روستاهای لیند، پالند و سمیت

خیلی از سرمایه­ گذاران مشتاق خرید زمین ییلاقی در این منطقه هستند تا برای طولانی مدت، آن را به همین شکل نگهداری کنند یا حتی اقدام به ساخت و ساز شخصی در آن مشغول شوند. برخی افراد ترجیح می‌دهند که آپارتمان یا کلبه جنگلی در منطقه سواد کوه بخرند تا با هر بار سفر به این منطقه جذاب و شگفت انگیز، مکانی برای سکونت داشته باشند یا حتی آن را به بومی‌های این بخش یا دیگر مهاجرانی که از شهرهای گوناگون به این منطقه کوچ کرده‌اند، اجاره دهند. البته با داشتن سرمایه بیشتر، امکان خرید ویلا جنگلی در این منطقه نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

سوادکوه دارای شهرها و روستاهای زیادی است که سرمایه­ گذاران امکان خرید و فروش و اجاره زمین در هر یک از مناطق آن را خواهند داشت. روستای لیند، یکی از مکان‌های دیدنی و البته توریست ­پذیر سوادکوه است که پیشینه تاریخی دارد. طبیعت بکر و دیدنی، آب و هوای معتدل و وجود جاذبه‌های طبیعی جالب توجه سبب شده که سرمایه­ گذاران زیادی مایل به خرید زمین ییلاقی در این منطقه باشند. بخش بزرگی از این روستا را جنگل تشکیل داده و علاقه­ مندان به خرید ویلا جنگلی نیز می‌توانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را در این بخش پیدا کنند.

یکی دیگر از روستاهای سواد کوه، پالند نام دارد که دارای طبیعتی چهار فصل و بسیار زیبا است. این روستا نسبت به دیگر روستاهای سوادکوه به دریا نزدیک‌تر است و همین ویژگی، زیبایی آن را دو چندان کرده است. شاید مجموعه این زیبایی‌های طبیعی و ظرفیت روستای پالند باعث شده که متقاضیان خرید آپارتمان یا کلبه جنگلی سوادکوه به این منطقه توجه ویژه­ای داشته باشند.

روستای سمیت، دیگر منطقه جالب توجه سوادکوه است که در نزدیکی پل دوآب (یکی از جذاب‌ترین پل‌های ایران) قرار دارد. این منطقه حالت کوهستانی بیشتری نسبت به دیگر مناطق سوادکوه دارد و در آن خانه و زمین ییلاقی زیادی به چشم می‌خورد. متقاضیان خرید زمین ییلاقی می‌توانند این منطقه شمالی کشور را مدنظر قرار دهند.

در حال حاضر با توجه به افزایش سرمایه­ گذاری‌ها، ساخت کلبه چوبی مدرن در منطقه سواد کوه مازندران رونق زیادی پیدا کرده است. معمولا ساخت و ساز انواع کلبه چوبی با بهترین مواد و با استفاده از آخرین متد روز دنیا انجام می‌شود. امکان ساخت این نوع بناها در هر منطقه مجاز سوادکوه با مشارکت یا سرمایه­ گذاری نیز وجود دارد.

زمین در سوادکوه-کاماپرس

خرید آپارتمان در خانه من

این روزها به اندازه‌ای سرمایه­ گذاری در بخش شمالی کشور گسترش پیدا کرده که بدون مراجعه حضوری و از طریق اینترنتی نیز امکان جست­وجوی موقعیت مناسب برای خرید و فروش و اجاره زمین در سواد کوه و تماس با طرف‌های دیگر معامله وجود دارد.

افرادی که مایل به خرید و فروش و اجاره زمین، آپارتمان، کلبه چوبی، زمین ییلاقی یا ویلا جنگلی در سواد کوه هستند، کافی است که به مراکز معتبر یا بنگاه املاک شناخته شده این منطقه از جمله سایت www.khaneyeman.ir مراجعه کنند.

در این زمینه، خانه ما ، خدمات مختلفی به متقاضیان ارائه می‌دهد و گزینه‌های مناسب زمین ییلاقی، آپارتمان، کلبه جنگلی و امثال آن را به متقاضیان معرفی می‌کند تا آنان بتوانند بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن در مکان مورد نظر خود سرمایه­گذاری کنند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره 01142271104 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز