دلایل رشد قیمت بیت کوین و پیش بینی آینده بازار

لست سکند

روند صعودی قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از چند هفته پیش، با انتشار خبرهایی پیرامون تصویب ETF این رمزارز آغاز شد و به نظر برخی از فعالان و تحلیلگران همچنان این روند صعودی ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، ای اف تی بیت کوین، صندوقی است که داخل آن مقدار زیادی بیت کوین واقعی وجود دارد و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند سهام ای اف تی بیت کوین را مانند یک سهم در بورس معامله کنند. قیمت سهام صندوق نیز بر اساس قیمت بیت کوین بالا و پایین می‌شود. سهام ای اف تی بیت کوین به‌جای صرافی‌های ارز دیجیتال، در بورس خریدوفروش می‌شود.

در این گزارش، نظر فعالان بازار رمزارز درباره اثرات این تصمیم بر بازار ارزهای دیجیتال گردآوری شده است.

جرقه رشد قیمت بیت کوین چگونه روشن شد؟

یکی از افرادی که نسبت به تداوم شرایط صعودی بازار رمزارزها ابراز امیدواری کرده، دن گامباردلو، بنیان‌گذار کریپتو کپیتال است. وی معتقد است که گذشته از قیمت بیت کوین، طی روزهای آینده نرخ آلت کوین‌هایی مانند کاردانو، سولانا و ریپل تغییرات زیادی خواهد داشت. در واقع وی نسبت به تغییرات چشمگیر قیمت آلت کوین‌ها ابراز امیدواری کرده و اعتقاد دارد که عملکرد یکی از آن‌ها می‌تواند به عنوان یک شاخص پیشرو برای سایرین باشد. گامباردلو در ویدئو یوتیوب خود بیان کرده که ارزش کل بازار رمزارزها کمتر از 1.5 تریلیون دلار شده و این آغازی برای آینده درخشان کریپتو است. این فعال بازار رمزارزها به معامله­‌گران و دیگر فعالان توصیه کرده که با روش مشخص و با صبر زیاد روی بازار رمزارزها سرمایه‌­گذاری کنند و دنبال سودهای زیاد و بسیار بزرگ نباشند.

معامله‌­گر دیگری با نام مستعار آلت کوین شرپا نیز این گفته‌ها را تایید و بیان کرده که تعدادی از آلت کوین‌ها رشد مناسبی را در آینده نزدیک تجربه خواهند کرد. به اعتقاد شرپا، احتمالا قیمت رمزارزهای مختلف در ماه پایانی سال جاری میلادی اندکی کم شود، اما مجددا ابتدای سال 2024 یک حرکت صعودی بزرگ آغاز خواهد شد. این فعال بازار رمزارزها اعلام کرده که احتمالا رشد نرخ اتریوم مشابه قیمت بیت کوین باشد. همچنین شرپا بیان کرده که سولانا، به عنوان رقیب قوی اتریوم می‌تواند 32 درصد دیگر رشد قیمتی را تجربه کند. علاوه بر سولانا، چین لینک نیز احتمالا در مدار صعودی قرار بگیرد. طبق پیش بینی این فعال، شاید قیمت چین لینک 27 درصد بیشتر از نرخ کنونی آن شود.

راز آسمان پایتخت

برخی از فعالان معتقدند که تایید ای تی اف باعث خواهد شد که رشد قیمت آلت کوین‌ها بیش از حد انتظارات موجود باشد. مایک نووگراتز، بنیان‌گذار گلکسی دیجیتال، یکی از افرادی است که نسبت به رشد قابل توجه قیمت آلت‌ کوین‌ها امیدوار است. به نظر نووگراتز، سال 2024 برای فعالان رمزارزی بسیار خوب خواهد بود و بسیاری از ارزهای دیجیتال رشد قیمتی قابل توجهی را به ثبت خواهند رساند، زیرا پذیرش سازمانی ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی خواهد داشت که با تایید ای تی اف بیت کوین و سپس اتریوم اتفاق خواهد افتاد. به نظر وی، سال 2024 سرمایه به فضای ارزهای دیجیتال سرریز خواهد شد که در نتیجه آن، سرمایه‌­گذاری در توکن­‌سازی و کیف پول‌ها بالا خواهد رفت و سپس به شکل بالقوه طی سال 2025 به اوج خواهد رسید.

بهترین درگاه ایرانی برای سرمایه گذاری رمزارزی

اگر شما نیز معتقدید که سرمایه­‌گذاری در این حوزه سودآوری زیادی خواهد داشت و قصد خرید یا آگاهی از قیمت روز بیت کوین یا هر یک از آلت کوین‌ها را دارید، امکان استفاده از خدمات رمزارزی درگاه /bitpin.ir فراهم است. بیت پین یکی از صرافی‌های بزرگ و معتبر ایران است که با اتکا به فناوری بلاکچین، امکان معامله انواع رمزارزها را فراهم کرده است. این مجموعه الزامات قانونی و حقوقی سرمایه‌­گذاری در بازار رمزارزها را در نظر گرفته و سعی در ارائه خدمات مناسب با امنیت بالا دارد. بیت پین به منظور تامین امنیت تراکنش‌های مالی و حریم خصوصی کاربران، استانداردهای امنیتی بالا و روش‌های احراز هویت مطمئنی را تبیین کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز