دلار 200 تومان گران شد و کانال 26 هزار تومان را شکست

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها امروز شنبه 15 آذرماه 1399 قیمت دلار با افزایش 200 تومانی مواجه شده و از مرز کانال 26 هزار تومان عبور کرده است.

به گزارش  کاماپرس، نوسان های دلار در پی تحولات سیاسی پیرامون موضوع لغو تحریم ها و مجادله دولت و مجلس در این باره ادامه دارد و امروز نیز اسکناس آمریکایی تحت تاثیر این مجادلات افزایش 200 تومانی قیمت را تجربه کرد.

برخلاف آنچه این روزها کشور به آن نیاز دارد یکپارچگی و یکصدایی مسئولان جای خود را به کنایه هایی داده که خبر از اختلاف نظر بین آنها می دهد و این امر سو استفاده دلالان را در بازار ارز در پی دارد.

ضمن آن که ایجاد تنش در فضای سیاسی این پیام را به صاحبان دلارهای خانگی می دهد که فروش دلارهای خود در بازار را به تاخیر بیندازند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، نرخ دلار در بازار غیر رسمی ارز، امروز شنبه 15 آذرماه 1399 با افزایش 200 تومانی به ۲۶,۱۰۰ (بیست و شش هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۷۶ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

در بازار متشکل ارزی نیز نرخ دلار امروز افزایشی بود به نحوی که اسکناس آمریکایی با قیمت ۲۵,۲۹۵ (بیست و پنج هزار و دویست و نود و پنج ) تومان معامله شد که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

یورو برخلاف دلار امروز کاهشی بود و نرخ یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۴۱۱ (سی و یک هزار و چهارصد و یازده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

نرخ درهم واحد پول امارات (حواله) نیز امروز افزایشی بود و به ۷,۲۸۰ (هفت هزار و دویست و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۳۳ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز