دزدها دروازه بان معروف و‌ نامزدش را برهنه کردند و بستند

تور لحظه آخری-کاماپرس
بنابه اعلام رسانه ها، سارقین به محل زندگی جانلوئیجی دوناروما و شریک زندگی اش در پاریس حمله کردند و آنجا را مورد سرقت قرار دادند. 

به گزارش کاماپرس، در این حمله اجناسی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو در مقابل چشم دروازه بان پاری سن ژرمن به سرقت رفت.

بنابه اعلام رسانه‌ها، سارقان دوناروما و شریک زندگی‌اش را در جریان این حمله برهنه کردند و به تخت بستند. دزدها‌ در نهایت موفق شدند از صحنه جرم فرار کنند.

این فوتبالیست ۲۴ ساله و نامزدش حوالی ساعت ۲ نیمه شب از خانه گریختند و به یک هتل در نزدیکی محل زندگی‌شان پناه بردند. کارکنان هتل نیز پلیس را مطلع کردند. این دو نفر به خاطر شوکی که تحمل کرده بودند، برای دریافت مراقبت‌های بیش‌تر به بیمارستان منتقل شدند.

سارقانِ مهاجم علاوه بر این زوج، سرایدار خانه را هم بسته بودند. در حال حاضر پلیس در حال بررسی این حادثه و به دنبال دستگیری سارقان است که همچنان متواری هستند.

راز آسمان پایتخت

پیش از این نیز چند ستاره تیم پاری سن ژرمن از جمله آنخل دی ماریا، مارکینیوش، سرخیو ریکو، مائورو ایکاردی و تیاگو سیلوا مورد سرقت قرار گرفته بودند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دزدها دروازه بان معروف و‌ نامزدش را برهنه کردند و بستند

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    چقدر وحشتناک به نظرم این اصلا عادی نیست فکر کنم این دزدا همونایی هستن که به قبلی ها هم حمله کردن و با برنامه فقط میرن سراغ ستاره های تیم پاری سن ژرمن فکر کنم این طرف زخم خوردس از این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز