در تحلیل تکنیکال از چه ابزارها و تکنیک‌ هایی استفاده می‌ شود؟ + پیش بینی شرایط آینده بیت کوین

تحلیل تکنیکال - کاماپرس

یک روش بررسی بازار مالی که براساس داده‌های تاریخی، نمودارهای قیمتی و حجم معاملات اتفاق می‌افتاد، تحلیل تکنیکال است. در تحلیل تکنیکال از داده‌ها و نمودارها به منظور پیش بینی الگوها و روندهای بازار استفاده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال شامل استفاده از ابزارهایی مانند میانگین متحرک، اندیکاتورها، نمودارهای تکنیکال و الگوهای قیمتی است. معمولا معامله گران بیت کوین بسیار از این تحلیل استفاده می‌کنند تا بتوانند پیش بینی دقیق و درستی از قیمت این ارز دیجیتال داشته باشند. افرادی که مایل به استفاده از تحلیل تکنیکال هستند باید به جزئیات و ابزارهای این نوع تحلیل توجه داشته باشند. البته این مورد به آموزش کامل، جامع و دقیق احتیاج دارد. البته با مراجعه به سایت‌های معتبر نیازی به این کار نیست. زیرا سایت‌ها و درگاه‌های معتبر هر روزه تحلیل تکنیکال دقیقی از بیت کوین ارائه می‌دهند.

تحلیل بیت کوین ۱7 فروردین

بیت کوین بعد از چند روز روند رنجی که زیر سقف تاریخی خود داشت، وارد یک روند اصلاحی شد. بیت کوین در تایم فریم‌های بالاتر مانند هفتگی و ماهانه همچنان در یک روند صعودی بزرگ قرار داشته و این افت قیمتی چیزی جز یک اصلاح کوچک برای آن نیست. اما در تایم فریم‌های کوتاه‌تر می‌توانیم یک روند اصلاحی بزرگ‌تر را برای بیت کوین در نظر بگیریم.

راز آسمان پایتخت

طبق نمودار، افت قیمت بیت کوین را می‌توانیم اولا تا خط روند ترسیم شده محتمل بدانیم و از این گذشته حتی ممکن است قیمت تا محدوده حمایتی بنفش رنگ پایین نیز به مسیر نزولی خود ادامه دهد. از این جهت برای امروز روند قیمت بیت کوین را همچنان نزولی پیش‌بینی می‌کنیم و این افت تا محدوده‌های مشخص شده ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز