دریافت وام 200 میلیون تومانی بدون بهره از بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از مشتریان خود که کارفرما، کارمند یا فعال در سازمان‌های مرتبط با دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند، طرح تسهیلاتی با نام «کارگشا» را تدارک دیده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان و بدون بهره است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان واجد شرایط بانک رفاه کارگران که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مزیت این تسهیلات در نداشتن سود است و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت بازپرداخت این تسهیلات نیز چندان دشوار نیست و ضامن اصلی برای این طرح فیش حقوقی متقاضیان واجد شرایط است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان سود 8 میلیون و 684 هزار و 984 تومان است. کل سود تسهیلات، 8 میلیون و 439 هزار و 626 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 208 میلیون و 539 هزار و 626 تومان خواهد بود.

بانک رفاه کارگران به چه منظوری فعالیت خود را آغاز کرد؟

بانک رفاه کارگران به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران و با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون خدمات بانکی متنوعی را برای قشر کارگر تبیین کرده است. این مجموعه تاکنون توانسته با 10 هزار و 483 نیروی انسانی و در اختیار داشتن هزار و 15 شعبه فعال، انواع خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان واجد شرایط در سراسر کشور ارائه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “دریافت وام 200 میلیون تومانی بدون بهره از بانک رفاه کارگران

  1. بردیا احمدی گفته:

    خیلی خوبه شراطیش و اینکه بهره و سود نداره عالیه مدت زمان بازپرداختش کم هست اما بازم خوبه منتها ضامن از کجا بیاره آدم آخه مشکل اینجاس

  2. سیدحسن رشیدی گفته:

    سلام من برای فرزندم. وام لازم دارم که یک سوپردرباشگاه ورزشی دایر کنه. بازنشسته تأمین اجتماعی هستم ودریاف خالص حقوقم 15ملیون هست ایا این وام به من تعلق میگیرد. با تشکررشیدی

  3. مجتبی گفته:

    چه بانکی داره وام میده از برج ۸ سال قبل برای ۲۰ تومن وام پدر در میارن هر روز بودجه نیست حالا اینکه ۲۰۰ تومنه حتما میده

  4. مجید زندی چوری گفته:

    لازم نیست تبلیغات وام‌های کلانِ چنین و چنان را بدهید. هنر به خرج داده وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان را بدون درد سر و طوری که شامل همه شود را به سرانجام برسانید. خصوصاً شرط مسخرهٔ داشتن ۲ فرزند تحت تکفل آن هم در بازنشستگی!

  5. ف گفته:

    آخه تو این شرایط بد اقتصادی ،اگه پول داشتم سپرده کنم که دیگه وام لازم نداشتم ،بعدش با این وضعیت کی پولشو میخوابونه تو بانک شده یه فرغون بخره پولشو تبدیل میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز