دریافت رشوه های کلان جناب سرهنگ را دادگاهی کرد!

جزئیاتی جدید از  دادرسی کیفری دیمیتری فرولوف ، معاون پیشین امنیت اقتصادی سازمان امنیت فدرال روسیه به اتهام دریافت رشوه و فساد اقتصادی افشا شد.

به گزارش کاماپرس، طبق تحقیقات انجام شده ، سرهنگ فرولوف ماهانه 100-150 هزار یورو از مدیریت یک بانک کوچک به نام “Creditimpex” در هنگام صرف شام در کافه “Coffeemania” دریافت می کرده است.

علاوه بر این ، واسطه در این امر، یک فرمانده اداره ضد جاسوسی ارتش بوده است. کریل چرالین، مامور سازمان مبارزه با فساد روسیه که خود به جرم کلاهبرداری و رشوه دستگیر شده است جزئیات این طرح را کشف و افشا کرد.

دیمیتری فرولوف، شخص اصلی درگیر در این تحقیقات، از سال 2006 تا 2013 در پست‌های ضد جاسوسی بخش اعتباری و مالی سازمان امنیت فدرال روسیه در سمت های مختلف خدمت کرده است. در 16 ژوئیه 2013 ، سرهنگ فرولوف، به دلیل از دست دادن “اعتماد” ناشی از کشف املاک و مستغلات اعلام نشده متعلق به خانواده وی در ایتالیا از کار اخراج شد.

کلاهبرداری در املاک و مستغلات

آریاک سفر

کریل چرکالین در جلسه دادگاه گفت كه در بهار سال 2011 ، او طبق معمول ، به صرف شام ​​در كافه Coffeemania در خيابان Pushechnaya (که در نزديكي محل خدمت وی واقع شده است) رفته و پشت یکی از میزهای طبقه اول قرار گرفت که رئیس وی، سرهنگ فرولوف با او تماس گرفته  و پیشنهاد کرد تا به طبقه دوم برود. در آنجا او مافوق خود را در میان سه مرد ناشناس پیدا كرد كه معلوم شد یکی از آنها مامور ضد جاسوسی به نام شاخوف، دومی بانکداری به نام شكوركو بوده و  نام شخص سوم را به خاطر نياورد.

بعد از شام، فرولوف او را کنار کشید و طبق شهادت چرالین به او توضیح داد که با ژنرال شاخوف روابط خوبی داشته و به صاحبان بانک در حل مسائل و مشکلاتی کمک کرده است. سرهنگ چركالین فهمید كه سرهنگ فرولوف این كار را بی غرض انجام نداده است – پس از ملاقات با بانکداران ، رئیس وی با بسته ای از کافه خارج شد اما او نمی داند كه چقدر پول در آن بسته بود. سرهنگ چرکالین شهادت خود را به همراه مدارکی به دادگاه ارائه کرد.

یگور شاخوف در سال 2012 درگذشت. گیورگی شکورکو دستگیر و به جرم رشوه متهم شد ، و دیمیتری کاتایا (نفر سوم) در لیست تحت تعقیب قرار دارد.

اکنون متهمان پرونده فساد در حال آشنایی با مواد اتهامی پرونده خود هستند. علاوه بر دریافت رشوه ، دیمیتری فرولوف توسط کمیته تحقیقات روسیه به کلاهبرداری بزرگ به ویژه در رابطه ساخت و ساز متهم شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز