دریافت اقامت با کار در قبرس شمالی

لست سکند

کار در قبرس شمالی با توجه به موقعیت‌های شغلی متعدد و استقبال گسترده این کشور از تخصص و مهارت افراد، گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرت و دریافت اقامت محسوب می‌شود. اقتصاد پایدار و رو به رشد این کشور از دیگر دلایل مهم مهاجرت از طریق کار در قبرس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سرمایه گذاری و مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر افراد ماهر و متخصص، با توجه به توریستی بودن این کشور، صدها موقعیت شغلی برای کار در زمینه توریست و گردشگری نیز در قبرس وجود دارد. با وجود این تسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی می‌تواند شانس شما را برای پیدا کردن کار در قبرس شمالی افزایش دهد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط کار در قبرس و مزایای آن می‌پردازد.

چرا کار در قبرس شمالی؟

قبرس شمالی در حال حاضر از شرایط اقتصادی بسیار خوب و پایداری برخوردار است؛ ضمن این‌که مهاجر پذیر بودن این کشور، سبب ایجاد فضایی بین‌المللی و به دور از هرگونه تعصب در این کشور شده است؛ به همن جهت شرایط و محیط کار در این کشور برای مهاجران بسیار راحت و مناسب است. از دیگر مزایای کار در قبرس می‌توان به امنیت بالای این کشور و اقتصاد پایدار آن اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

فرصت‌های شغلی در قبرس شمالی

قبرس شمالی به عنوان کشوری نوپا و با اقتصادی رو به رشد، حمایت گسترده‌ای از تخصص‌ها و مهارت‌های افراد مختلف می‌کند. بنابراین اگر دارای تجربه و مهارتی باشید از بابت پیدا کردن کار مناسب در قبرس هیچ نگرانی‌ای نخواهید داشت.

توریستی بودن قبرس شمالی سبب ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار عالی و پردرآمدی در صنعت گردشگری شده است. از جمله این فرصت‌ شغلی‌های می‌توان به امور صرافی، هتل داری، خرید و فروش ملک، کشاورزی و دامداری، رستوران و بار، فعالیت‎های مالی، صادرات و واردات، دفاتر خدمات جهانگردی و غیره اشاره کرد. ضمن این‌که با توجه به رونق خرید ملک و ساخت و ساز در قبرس شمالی، بازار مشاغل مرتبط با ساختمان سازی نیز بسیار گرم است.

همچنین اگر دانشجو باشید می‌توانید در کارهای نیمه وقت مانند کار در دانشگاه‌، رستوران‌ها یا شرکت‌های خدماتی مشارکت داشته باشید.

شرایط و مدارک لازم برای کار در قبرس شمالی

استخدام در هر حوزه و صنفی نیازمند مدارک مشخص شده در همان حوزه بوده که با ارائه آن‌ها به کارفرما و اشتغال به کار، مطابق با قوانین کشور قبرس از بیمه، حقوق و سایر مزایا برخوردار می‌شوید. شرایط کار در هر حوزه متفاوت است، با وجود این، تسلط به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی و ترکی استانبولی برای کار در قبرس تقریبا ضروری است. ضمن این‌که میزان تجربه و تخصص هر فرد در حیطه کاری خود، شانس قبولی در مصاحبه‌های کاری را افزایش می‌دهد.

میزان حقوق در قبرس شمالی

حداقل حقوق مشخص شده توسط وزارت کار در قبرس، در سال 2022 به میزان 7 هزار تا 7 هزار و 500 لیر ترک در هر ماه است. این میزان پایه حقوق بوده که بسته به مهارت و میزان کار افراد افزایش پیدا می‌کند. ضمن این‌که همین حقوق 7 هزار لیری به نسبت حقوق 4 هزار لیری در ترکیه، بیانگر سطح رفاه بالا در قبرس شمالی است.

دریافت اقامت کاری قبرس شمالی

بهترین راه برای دریافت اقامت قبرس از طریق کار، مهاجرت به قبرس به شیوه‌های دیگر و سپس شرکت در مصاحبه‌های کاری است. دریافت ویزای کار قبرس پس از استخدام در شرکت‌ها و کمپانی‌های دارای مجوز در قبرس، به شکل خودکار صادر می‌شود. مدت زمان تمام ویزاهای اقامتی از جمله ویزای کاری در حال حاضر یکساله بوده و به صورت سالیانه تمدید می‌شود.

کار در قبرس شمالی با مجموعه آسمان قبرس

دریافت اقامت از طریق کار در قبرس ، یکی از شیوه‌های چالشی برای دریافت ویزای قبرس است؛ چرا که برای پیدا کردن کار در قبرس ، ابتدا باید در این کشور حضور داشته باشید تا بتوانید در مصاحبه‌های کاری شرکت کنید. از این رو مشورت با افراد کاربلد و آشنا به این پروسه بهترین گزینه برای اشتغال به کار در قبرس است.

مجموعه آسمان قبرس با ارائه خدمات ویژه و مشاوره‌های تخصصی از سوی کارشناسان شما را از ابتدای مسیر تا پیدا کردن کار در قبرس و مشغول به کار شدن همراهی می‌کند. ضمن این‎که این که مجموعه در انجام کارهای مهاجرت و دریافت اقامت قبرس نیز شما را یاری می‌کند.

دیگر خدمات مجموعه آسمان قبرس شامل مهاجرت، تحصیل، دریافت پاسپورت، کار، برگزاری انواع سمینار و نمایشگاه و حتی برگزاری جشن ازدواج و ماه عسل در قبرس است.

انتهای پیام

مرتبط با : آسمان قبرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دریافت اقامت با کار در قبرس شمالی

  1. تنها گفته:

    چطور برم پول ندارم زبان بلد نیستم اما تجربه‌ کاری زیاده چهل سالمه چهل سال کار کردم زحمت کشیدم خیلی از شغل‌ها کشاورزی دامپروری اپراتور و تحصیلات فوق دیپلم با استعداد و پرتلاش اما کم شانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز