درخواست هاشمی برای تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران

محسن هاشمی با توجه به بالا رفتن آمار فوتی های کرونا در تهران درخواست کرد تهران ۲ هفته تعطیل شود.

به گزارش کاماپرس، رئیس شورای شهر تهران توصیه می‌کن دتهران به مدت ۲ هفته‌ تعطیل شود او معتقد است اگر اگر این کار انجام نشود نمی‌توانیم در مقابل موج‌ سوم شیوع کرونا بایستیم.
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت:« هر روز آمار فوتی‌های کرونا در کشور به عدد ۳۰۰ نزدیک می‌شود که این آمار در تهران روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر است. به نظر می‌رسد باید اقدامات ویژه‌ای از سوی مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود. توصیه بنده این است که به فکر تعطیلی حداقل ۲ هفته‌ای تهران باشیم، زیرا اگر این کار را نکنیم نمی‌توانیم در مقابل موج‌ سوم شیوع ویروس کرونا آن هم در فصل پاییز و زمستان بایستیم. تردد خودرو‌ها باعث آلودگی هوا می‌شود که این خود موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن سالمندان، کودکان یا حتی میانسالان می شود.»
به گزارش باشگاه خبرنگاران رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت:« مردم به خاطر گرانی نمی‌توانند سیستم ایمنی بدن خود را قوی کنند. مسئولان سیاسی نیز به صورت مستمر با یکدیگر درگیر هستند و هیچ حرف مثبتی نمی‌زنند؛ با خواندن روزنامه و رسانه‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که سطح تعامل و هماهنگی آن‌ها ضعیف است و دائما متلک پراکنی‌های بی خود و بی جهت می‌کنند. هر سال طرح ترافیک را در آبان ماه و در آستانه آلودگی هوا از درب منازل پیش می‌گرفتیم و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط موجود باید طرح ترافیک را از درب منازل پیش بگیریم.»

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بهداشت و سلامت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز