درباره شرایط دریافت وام 750 میلیون تومانی بانک سامان بیشتر بدانید

لست سکند

افرادی که مشتری بانک سامان هستند و برای خرید مسکن کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 750 میلیون تومانی خرید مسکن این مجموعه بهره ببرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 750 میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب بانک سامان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا متقاضیان باید حداقل سه ماه گردش حساب داشته باشند و سپس برای وام درخواست دهند. این تسهیلات برای شهرهای بزرگ 750 میلیون تومان است، شهرهای کوچک تا سقف 500 میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. سند ملک مورد نظر برای دریافت تسهیلات باید به نام خود متقاضی یا همسر وی باشد. عمر بنا نباید از 25 سال بیشتر شود. لازم به ذکر است که اعتبارسنجی از طریق فیش حقوقی نیز انجام می‌شود. ضمنا ملک مورد نظر نباید مشکل داشته و باید دارای پایان کار باشد. متقاضیان باید بدانند 25 درصد مبلغ وام نزد بانک مسدود خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 38 میلیون و 90 هزار و 141 تومان است. کل سود تسهیلات 830 میلیون و 408 هزار و 468 تومان و 2 میلیارد و 235 میلیون و 455 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

ماموریت بانک سامان چیست؟

بانک سامان یکی از مجموعه بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب انواع تسهیلات و خدمات بانکی به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد. ماموریت این بانک وفادار کردن مشتریان با خلق بهترین تجربه برای آن‌ها با تکیه بر سه اصل راحتی، سرعت و اعتماد است.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک سال 92 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز