درباره شرایط دریافت وام 100 میلیونی بانک ایران زمین بیشتر بدانید

افرادی که مشتری بانک ایران زمین هستند و قصد دریافت تسهیلات را دارند با ایجاد یک میانگین حساب مناسب می‌توانند، وام 100 میلیونی طرح «انتخاب» را دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام 100 میلیونی بانک ایران زمین به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان برای دریافت این وام باید میانگین حساب ایجاد کنند. حداقل زمان ایجاد میانگین حساب برای گرفتن این تسهیلات سه ماه اعلام شده است. افرادی برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده مشخص می‌شود، ولی در کل میزان آن 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 24 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر میزان سود و دوره بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات 19 میلیون و 817 هزار و 845 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 119 میلیون و 870 هزار و 845 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

توجه ویژه بانک ایران زمین به مشتریان

بانک ایران زمین از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در قالب انواع سپرده، خدمات ریالی و ارزی مجاز به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. این بانک همواره به مشتری مداری توجه ویژه‌ای دارد. اخیرا در همین خصوص علیرضا یارقلی، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک ایران زمین، بیان کرده که این مجموعه در تلاش است تا در فضایی امن خدمات بانکی را به مشتریان واجد شرایط ارائه دهد و آن‌ها امکان استفاده از سرویس‌ها و خدمات را با خیال آسوده داشته باشند.

این مجموعه همیشه به نیروی انسانی کارآمد به منظور ارائه خدمات مناسب به مشتریان نیز توجه دارد و این موضوع را مدنظر قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ایران زمین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “درباره شرایط دریافت وام 100 میلیونی بانک ایران زمین بیشتر بدانید

  1. مهراب گفته:

    عجب! جالبه که این بانک ها ادعای بانکداری اسلامی را هم دارند با بهره 18 درصد یا بیشتر و پرداخت پول و سود کلان آن فقط ظرف دوسال یعنی مبلغ 119 میلیون و 870 هزار و 845 تومان قطعا هزینه های میلیونی کارمزد ابتدای واگذاری وام هم که اصلا اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز