درباره شرایط دریافت بیمه تکمیلی خانواده بانک سامان بیشتر بدانیم

لست سکند

شاید بتوان مهم‌ترین بیمه‌ها را بیمه‌هایی دانست که به سلامتی و بیماری‌ها مرتبط هستند. بیمه تکمیلی خانواده بانک سامان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر خود شما، همه اعضای خانواده نیز تحت پوشش خدمات درمانی آن قرار گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

وظیفه و کارکرد بیمه، جبران خسارت در صورت وقوع حادثه و پذیرش ریسک بیمه‌گزار است. بیشترین ریسک و خسارتی که در زندگی می‌تواند آزاردهنده و بحرانی باشد خطراتی هستند که سلامتی انسان را تهدید می‌کنند. پس و می‌تواند در مواقع بسیاری که بیماری‌هایی به سراغ فرد و خانواده‌اش می‌آید از این بیمه استفاده کند. در واقع این بیمه پوشش‌های زیادی برای انواع بیماری‌ها دارد. شرکت‌ها، کارگزاری‌ها و بانک‌های متعددی هستند که اقدام به ارائه خدمات بیمه تکمیلی می‌کنند.

کاماپرس در این مطلب با توضیحات جامعی از بیمه تکمیلی خانواده بانک سامان صفر تا صد چگونگی به عضویت درآمدن این بیمه درمانی را ارائه می‌دهد.

بیمه درمان تکمیلی بانک سامان با ارائه بهترین پوشش ها برای پاسخ به نیازهای روزافزون درمانی هموطنان طراحی شده و در اختیار عموم قرار گرفته است. در صورتی که در گروه دارندگان دستگاه کارت‌خوان بانک سامان هستید، به صورت انفرادی می‌توانید از خدمات بیمه درمان تکمیلی استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی خانواده بانک سامان

امکان استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی برای خود و افراد تحت تکفل خود (پدر، مادر، همسر و فرزندان)، امکان پرداخت حق بیمه به صورت ماهانه، امکان تسویه حق بیمه پرداختی به صورت خودکار با معرفی سپرده برداشت حق بیمه به بانک، امکان استفاده از پوشش‌های متنوع بیمه‌ای (پوشش بیمه‌ای بستری در بیمارستان، دندان‌پزشکی، آزمایشگاهی  برخورداری از تخفیف حق بیمه پرداختی از جمله مزایای استفاده از بیمه تکمیلی خانواده بانک سامان است.

خوب است بدانید، مشتریان واجد شرایط دریافت بیمه درمان تکمیلی باید بیمه‌گر اول (تأمین اجتماعی، خدمات درمانی … ) داشته باشند. همچنین در صورتی که سپرده متصل به دستگاه کارت خوان شما سپرده جاری، کوتاه مدت، قرض‌الحسنه  و میانگین حداقل مانده حساب شما 1 میلیون تومان یا تعداد تراکنش‌های دستگاه کارت‌خوان شما در یک ماه گذشته بیش از 300 تراکنش باشد مشمول دریافت تخفیف خواهید شد.

برای دریافت این محصول چه شرایطی باید داشته باشیم؟

تمامی اشخاص حقیقی  که دستگاه کارت‌خوان آن‌ها (pos) متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) بوده و متصل به یکی از سپرده‌های قرض‌الحسنه یا سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نزد بانک سامان هستند مشمول دریافت بیمه درمان تکمیلی هستند.  برای دریافت خسارت درمانی می‌توانید از طریق سایت درمانت به آدرس https://darmanet.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز