خرید بهترین دستگاه تخمه پزی و شورکن آجیل ها از آرادماشین

دستگاه تفت تخمه-کاماپرس
لست سکند

تفت دادن آجیل‌ها مانند گذشته به صورت دستی انجام نمی‌شود و برای یکدست بودن آجیل و تخمه باید از دستگاه تخمه پزی استفاده کرد. دستگاه تفت تخمه مقادیر زیادی از انواع مغزیجات را تفت داده و به یک شکل عرضه می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، دستگاه تخمه پزی یا تفت معمولا از جنس های آهن و استیل ساخته می شوند و در صورتی که رنگ شوند از رنگ های الکترو استاتیک استفاده می شود و در ظرفیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. این روزها بسیاری از مغازه‌های آجیل فروشی و حتی برخی سوپرمارکت‌هایی که به کار فروش انواع مغزیجات و تخمه مشغول هستند به منظور کاهش هزینه تمام شده این محصولات و کسب حداکثر سود، دستگاه‌ مورد نظر تخمه پزی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. زیرا این دستگاه‌ها مصرف انرژی چندانی ندارند و با صرف اندکی برق و گاز آجیل و تخمه‌ها را به صورت یکنواخت و یکدست تف داده یا طعم دار می‌کنند. در واقع این دستگاه‌ها به دلیل داشتن سیستم رفت و برگشت مانع از سوختن محصولات خواهند شد و در مدت زمان کمی امکان تخلیه راحت و سریع آن‌ها وجود دارد.

درباره دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی بیشتر بدانید

عالی‌ترین و کارآمدترین مدل دستگاه تخمه پزی دارای بهترین موتور و گیربکس، بدنه ضدزنگ و درام حلزونی است. معمولا دستگاه‌های تخمه پزی در ابعاد بسیار بزرگ امکان نصب بالابر نمک و سرند و تابلو فرمان اتوماتیک را هم دارند تا چندین کیلوگرم تخمه و آجیل را در مدت کوتاهی به صورت یک شکل تفت دهند. قطر درام این نوع دستگاه‌ها بسته به ابعاد کار مشتری قابل سفارش است و تغییر می‌کند.

گنجایش مخزن دستگاه تفت تخمه نیز متفاوت بوده و با توجه به کارآیی و مورد استفاده فرق می‌کند. به عنوان مثال در دستگاه تخمه پزی معمولی نمی‌توان حجم یکسانی فندق را تفت داد. زیرا فندق حجم بیشتری دارد و معمولا جای بیشتری می‌گیرد. هنگام تفت محصولات امکان طعم دار کردن آن‌ها نیز وجود دارد به شرط آن بخش طعم زنی روی این دستگاه‌ها تعبیه شود. بنابراین برای شور کردن تخمه یا دیگر طعم‌های آن باید دستگاه مربوطه را روی دستگاه تفت نصب کرد.

در صورتی که مشاغل شما به نوعی با تفت دادن و طعم دار کردن آجیل و تخمه سروکار دارد و به دنبال کسب حداکثر سود از این طریق هستید، بهتر است دستگاه تفت مخصوص و مناسبی را خریداری کنید تا با یکبار هزینه همیشه خودتان این نوع تنقلات را تفت دهید.

راز آسمان پایتخت

چرا باید دستگاه تخمه پزی از مجموعه آراد ماشین خریداری شود؟

شرکت آراد ماشین سال 1389 با هدف طراحی و تولید دستگاه‌های صنایع غذایی و بسته‌بندی کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون به صورت حرفه‌ای در این حوزه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه بر ارائه دستگاه‌های شورکن و تفت آجیل و تخمه، انواع خشک کن میوه و سبزی، محصولات بسته بندی، حتی فر شیرینی پزی و آبمیوه گیری را در ابعاد و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه کرده است.

آراد ماشین یکی از شرکت های سازنده دستگاه تفت تخمه و دیگر آجیل‌ها هست و به دلیل پیشینه، کیفیت دستگاه‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد یکی از بهترین گزینه ها برای خرید دستگاه تفت تخمه و دیگر آجیل ها است.

این مجموعه به صورت تخصصی انواع دستگاه شورکن تخمه، تفت و … را طراحی و به بازار عرضه می‌کند .

از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به مشاوره رایگان، امکان تست دستگاه‌ها و امکان سفارشی‌سازی دستگاه ها اشاره کرد.

برای مشاهده مشخصات، فیلم کارکرد و قیمت انواع دستگاه تخمه پزی، تفت و شورکن شرکت آراد ماشین به سایت aradmachinery.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آراد ماشین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز