درباره خودرو هایما S7 و چگونگی خرید آن بدانید

یکی از کراس اوورهای متوسط بازار که توسط کمپانی هایما کشور چین طراحی شده، هایما S7 نام دارد. این خودرو به دلیل امکانات رفاهی و قیمت مناسب مورد توجه علاقمندان به کراس اوور است. قیمت خودرو مذکور نسبت به مدل‌های مشابه مناسب بوده و خرید آن به صرفه به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، هایما S7 یک خودرو شاسی بلند چینی است که طبق پلتفرم مزدا سی X7 ساخته شده است. این خودرو نخستین بار در سال 2010 به بازار خودرو معرفی شد و از همان زمان استقبال زیادی از ان به عمل آمد. این خودرو ظاهری بسیار معمولی داشته و در سال‌های گذشته فیس لیفت‌های این خودرو به بازار عرضه شده که چندان با مدل اولیه تفاوت ندارد. تنها در فیس لیفت‌های جدید قیمت خودرو مذکور اندکی افزایش پیدا کرده است.

قیمت ماشین-کاماپرس

به لحاظ فنی نسخه‌های جدید هایما S7  نیز تغییری نداشته و همچنان این خودرو به پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندری توربور شارژ مجهز است. این خودرو یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دارد که قدرت را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. سرعت این کراس اوور چینی ظرف مدت 11 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 170 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

هایما S7 امکانات رفاهی فراوان دارد که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. سیستم کمکی حرکت در سربالایی، کنترل پایداری الکترونیکی ای اس پی، ترمز ضدقفل آ بی اس، صفحه نمایش لمسی هشت اینچی، دکمه روشن و خاموش و ورود بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی و … از جمله امکانات رفاهی این خودرو است.

راز آسمان پایتخت

این کراس اوور چینی سیستم تعلیق نرمی دارد و عملکرد خوبی را در جاده‌های ناهموار از خود به نمایش می‌گذارد. طبق اطلاعات و گزارش‌های موجود، پیشرانه و گیربکس این خودرو هماهنگی مناسبی دارند و وزن و ابعاد آن مورد توجه مالکان است.

قیمت محصولات مشابه هایما

این خودروهای شاسی بلند چینی تنها دو مورد از معروف‌ترین خودروهای بازار هستند. شرکت هایما، تولیدکننده دو خودرو مذکور، یکی از شرکت‌های تابعه گروه فاو است که انواع اتومبیل سواری و ون‌های کوچک با برند هایما را به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر مونتاژ و عرضه تمامی محصولات هایما در چین برعهده گروه خودروسازی ایران خودرو است.

این روزها، به دلیل شرایط اقتصادی حاکم انواع خودروهای شاسی بلند دیگر که منسوب به کشور چین هستند در بازار عرضه شده‌اند. این مدل محصولات به علت داشتن امکانات رفاهی مورد توجه هستند. اما قیمت خودرو های مذکور علت اصلی روی آوردن مردم به این مدل محصولات است. برخی از خودروهای مونتاژی یا وارداتی چینی با محصولات معمولی تولید داخل از لحاظ قیمتی برابری می‌کنند.

قیمت برخی از محصولات که به نرخ هایما اس 7 و 8 نزدیک است در جدول زیر آورده شده است؛

نوع خودرو مدل قیمت روز
ام وی ام ایکس 33 اس 1401 1 میلیارد و 100 میلیون تومان
ام وی ام ایکس 55 پرو 1402 1 میلیارد و 250 میلیون تومان
چری تیگو 7 آی ای 1401 1 میلیارد و 330 میلیون تومان
لیفان ایکس 70 اتوماتیک 1400 1 میلیارد و 150 میلیون تومان
آریزو 6 پرو اتوماتیک 1402 1 میلیارد و 330 میلیون تومان
تی 5 اتوماتیک 1402 1 میلیارد و 350 میلیون تومان
دیگنیتی پرایم 1401 1 میلیارد و 500 میلیون تومان
چانگان سی اس 35 تیپ 2 2023 1 میلیارد و 435 میلیون تومان
چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 3 2023 1 میلیارد و 520 میلیون تومان

آگاهی از قیمت روز خودروها در همراه مکانیک

در صورتی که مایل به مقایسه قیمت هایما اس 7 و 8 با دیگر محصولات شاسی بلند یا پرفروش بازار هستید، بهتر است به وبسایت همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com سر بزنید. این مجموعه هر روزه قیمت به روزرسانی شده انواع اتومبیل پرفروش بازار را در اختیار مشتریان می‌گذارد. علاوه بر ارائه قیمت خودرو، همراه مکانیک خدمات دیگری مانند کارشناسی خودرو، معرفی انواع اتومبیل و … دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز