دانلود بهترین فیلم های اکشن آمریکایی با کیفیت بالا

لست سکند

دانلود بهترین فیلم های اکشن آمریکایی برای افرادی که نسبت به این فیلم ها و این سبک و ژانر علاقه مند هستند، می تواند گزینه بسیار مهمی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از فیلیمو، در ادامه این مطلب سعی می کنیم تا چند مورد از جدیدترین فیلم های اکشن که به تازگی به مرحله اکران رسیده اند را به شما معرفی کنیم و از این طریق به شما اطلاعات کامل و دقیقی را در مورد این فیلم ها بدهیم که اگر به انواع فیلم اکشن 2022 علاقه مند بودید، بتوانید به راحتی فیلم مورد نظر خودتان را دانلود کرده و به تماشای آن بپردازید.

فیلیمو

پیش از معرفی دو فیلم جدید و اکشنی که در سال 2022 به مرحله اکران رسیده اند، لازم است بدانید که وب سایت رسمی فیلیمو به چه شکلی فعالیت می کند. این وب سایت رسمی در حقیقت یکی از بزرگ ترین و بهترین منابع فیلم و سریال است که می توانید در آن چیزی بیشتر از 17 هزار فیلم و سریال را پیدا کنید که در تمام ژانرها و در انواع فیلم های خارجی و ایرانی هستند. همین موضوع سبب می شود که هر کس با هر سلیقه ای که دارد بتوانید فیلم مورد علاقه خودش را پیدا کند.

از دیگر ویژگی های فیلیمو می توان به کیفیت بالای فیلم و سریال ها و همچنین به روز بودن این سایت اشاره کرد. معمولا فیلم و سریال هایی که در فیلیمو عرضه می شوند، به محض اکران در این سایت قرار می گیرند. از سوی دیگر این فیلم و سریال ها اگر جز فیلم های خارجی باشند کاملا طبق قوانین اسلامی پخش می شوند و از لحاظ تماشا با خانواده، مشکلی وجود نخواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

برای فیلم های خارجی می توانید هم از صوت انگلیسی و هم از صوت دوبله فارسی استفاده کنید. ویژگی بعدی مربوط به زیرنویس فارسی و انگلیسی است که در دسترس مخاطبان قرار می گیرد و می توانید حتی از این موضوع برای یادگیری زبان انگلیسی نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

داستانی تاریخی و اکشن

فیلم سینمایی مرد شمالی داستانی است که حال و هوای آن مربوط به قرن 10 میلادی می شود و بیننده را به آن روزها می برد. مدت زمان فیلم چیزی در حدود 2 ساعت و 6 دقیقه بوده و تقریبا جز فیلم های طولانی به حساب می آید. کیفیت تصاویر فول اچ دی بوده و همین موضوع سبب می شود که تماشای فیلم کاملا لذت بخش باشد.

امتیاز IMDB یکی از نظرسنجی هایی است که در دنیا برای فیلم و سریال در نظر گرفته می شود. این نوع از نظرسنجی در حقیقت به صورت کاملا مستقیم نظرات بینندگانی که این فیلم را دیده اند منعکس می کند و همواره نیز از 10 نمره حساب می شود. نمره فیلم مرد شمالی در این نظرسنجی 7.5 است که نشان می دهد توانسته است رضایت افراد زیادی را به خودش جلب کند.

داستان فیلم در کشور ایسلند اتفاق می افتد و ماجراهایی را نشان می دهد که یک شاهزاده برای گرفتن انتقال مرگ پدرش پشت سر می گذارد. ماجرا و قصه اصلی چیز جدید و نوینی نیست، اما بازی ستارگان بزرگی همچون نیکول کیدمن در این فیلم و همچنین کارگردانی فوق العاده رابرت اگرز سبب شده است تا مرد شمالی به یکی از بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویانه تبدیل شود.

فیلم تاریخی

بیوشیمیست خون آشام

فیلم بعدی که به تازگی در هالیوود نیز سر و صدا و جنجال زیادی را به پا کرده است، فیلم موروبیوس است. این فیلم سینمایی در حقیقت در عصر حاضر رخ داده است و سبک و ژانر آن نیز جز فیلم های علمی- تخیلی به حساب می آید. ماجرای اصلی فیلم در مورد یک بیوشیمیست یا همان دانشمند زیست- شیمی دانی است که تلاش می کند یک ویروس ناشناخته را از خون خودش پاکسازی کند. در حین تلاش هایی که برای این کار انجام می دهد، در عوض آن که وضعیت بهتر شود، او تبدیل به نوعی خون آشام می شود. ماجراهای این فیلم نیز حول محور داستان ها و اتفاقاتی که برای خون آشام قصه رخ می دهد، می چرخد.

اما ویژگی ها و مشخصات این فیلم سینمایی تخیلی و اکشن چیست؟ مدت زمان فیلم یک ساعت و چهل دقیقه است که می تواند زمان بسیار مناسبی باشد. محصول کشور ایالات متحده آمریکا بوده و در سال 2022 به مرحله اکران و نمایش رسیده است. از جمله دیگر ویژگی های این فیلم که در دیگر فیلم های خارجی موجود در سایت فیلیمو نیز دیده می شود، می توان به کیفیت تصویر HD و همچنین وجود زیرنویس فارسی اشاره کرد. امتیاز فیلم سینمایی موروبیوس 5.1 از 10 نمره در IMDB است و این موضوع ممکن است کمی شما را دلسرد کند، اما جای نگرانی نیست؛ زیرا این فیلم تاکنون توسط افراد زیادی دیده نشده است و این امتیاز می تواند بالاتر نیز برود.

جمع بندی

مواردی که در خصوص فیلم های اکشن سال 2022 در این مقاله مطرح شدند، همگی جزو جدیدترین نمونه های فیلم اکشن و جنگی به حساب می آمدند. در صورتی که دوست دارید تا فیلم های بیشتری را در این ژانر ببینید، می توانید به سایت فیلیمو مراجعه کرده و با استفاده از فیلتر نوع ژانر فیلم، فیلم هایی که در این زمینه تولید شده اند را پیدا کرده و تماشا کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز