خوشبوترین عطر خنک زنانه

بهترین عطرهای زنانه

با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان، استفاده از انواع عطر خنک زنانه، حس شادابی و نشاط را درون تان بیدار می کند. این عطرها مناسب ترین گزینه برای روزهای گرم سال بوده و به تمام خانم هایی که به دنبال رایحه ای شامه نواز می گردند، پیشنهاد می شود. رایحه عطرهای خنک مثل عطر میس دیور صورتی تصویری از یک باغ پر از میوه تابستانی، در یک عصر زیبا و باشکوه را در ذهن تان تداعی می کند و با رایحه دلنشین، احساس خوبی درون تان به وجود می آورد.

عطرهای خنک زنانه، وقار و لطافت خاصی دارند و برای تمام خانم های با جذبه پیشنهاد می شوند. این محصولات توسط برندهای مختلف تولید شده و در بازار به فروش می رسند. بیشتر بانوان با فرا رسیدن روزهای گرم سال، ترجیح می دهند به جای عطرهای گرم، از روایح خنک استفاده کنند. عطر زنانه دیور جادور با رایحه گل، از بهترین محصولاتی است که هوش و خیال خودتان و دیگران را اغوا می کند.

خوشبوترین عطر خنک زنانه کدام است؟

عطر زنانه خنک

در ادامه لیستی از خوشبوترین عطرهای خنک زنانه را معرفی می کنیم:

زرجوف گرلن بالو، عطر خنک زنانه برای قرارهای خاص

زرجوف گرلن بالو، بهترین گزینه برای مهمانی های رسمی و قرارهای خاص است. این عطر با رایحه ای خنک و ماندگار، در کشور ایتالیا و در سال 2013 تولید شد. عطر و رایحه این محصول گل فام و میوه ای شیرین بوده و خنکی و ملایمت خاص دارد که نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

آریاک سفر

در ترکیب این عطر از وانیل، یاس، کهربا، کارامل و پیچ امین الدوله استفاده شده و خانم هایی که در شروع دوره میان سالی هستند، می تواند از آن به عنوان امضایی شیک برای حضور در مهمانی ها و مراسم های خاص استفاده کنند.

کنزو لئو پار زنانه، عطر خنک پرطرفدار

خوشبوترین عطر خنک زنانه

کنزو لئو پار را می توان به عنوان خوشبوترین عطر خنک زنانه معرفی کرد که رایحه ای صمیمی، شفاف و بسیار لذت بخش دارد. این عطر در سال 1996 و در کشور ایتالیا معرفی شد و طولی نکشید که طرفداران زیادی در سراسر دنیا به دست آورد. این محصول گزینه ای مناسب برای استفاده روزمره خانم های جوان است.

در ترکیب کنزو لئوپار از یاس بنفش، بنفشه، هلو، نیلوفر آبی، سدر، فلفل، وانیل، مشک، نعناع، فلفل صورتی، شکوفه نارنگی ماندارین، گل آماریلیس و رز استفاده شده است. عطر کنزو لئو پار با رایحه ملایم خود، طراوت و سرزندگی را برایتان تداعی می کند.

هرمس او دس مرویلس بلو

عطر هرمس او دس مرویلس بلو در سال 2016 به بازار معرفی شد و با رایحه معطر آبزی اش توانست نظر بسیاری از خانم های علاقه مند به بوهای خنک را جلب کند. این عطر برای استفاده روزانه خانم های جوان که به دنبال روایح ملایم هستند، گزینه مناسبی است.

در ترکیب این محصول از رایحه چوبی، آب دریا و نعناع هندی استفاده شده است. وقتی این عطر را استفاده می کنید، گویی در دل یک باغ که به تازگی آبیاری شده، قدم می زنید و از عطر و بوی آن جا لذت می برید.

دیور جادور، عطر خنک زنانه از دل طبیعت

عطر زنانه دیور جادور در سال 1999 و با ترکیبی از رایحه های گلابی، خربزه، هلو، منگولیا، برماگوت و پرتقال به عنوان یک عطر خنک زنانه بازار معرفی شد. در سال 2022 نیز این محصول با فرمولاسیون انحصاری جدید و با ترکیبی از روایح پیچ امین الدوله، رز، مگنولیا، نرولی، یاس رازقی و نت های سبز وارد بازار شده و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد.

در واقع نسخه اولیه، این محصول با رایحه ای بر پایه گل و میوه و نسخه دوم آن هم بر پایه آب و گل تولید شد. این عطر با بسته بندی جذاب و عطر و بوی محصور کننده، می تواند گزینه ای عالی برای هدیه به خانم ها باشد.

گوچی بلوم، ترکیبی از رایحه گل ها در عطر خنک زنانه

عطر زنانه ماندگار

با استفاده از عطر گوچی بلوم، تصور می کنید که داخل یک مغازه پر از گل و گیاه هستید. این عطر با رایحه گل فامی که دارد، به عنوان خوشبوترین عطر زنانه در کشور ایتالیا می شناسند که در سال 2017 به بازار معرفی شد. عطر گوچی بلوم با ماندگاری بالای خود، برای خانم های سخت پسند که به دنبال رایحه مناسب برای دورهمی های دوستانه و خودمانی می گردند، گزینه ای مناسب است.

در عطر زنانه گوچی بلوم از ترکیب رایحه های گل مریم، نیلوفر رنگون، ریشه زنبق، پیچ امین الدوله و یاس استفاده شده که عطر و بویی وسوسه انگیز و رویایی به آن می بخشند. رایحه این محصول هیچ وقت برایتان قدیمی نمی شود و با هر بار استفاده از آن، رضایت خود و اطرافیان تان به ارمغان می آید.

روشال آکوا وومن، تجربه حس نسیم با عطر خنک زنانه

اگر از عطر روشال آکوا وومن استفاده کنید، رایحه آن درست شبیه به یک نسیم خنک و دلنشین بهاری، روح و جسم شما و اطرافیان تان را نوازش می دهد. این عطر با رایحه استوایی خود و با ترکیب آب دریا، ترنج، گل بامیه تند، گل رز شیرین و انبه در سال 2002 معرفی شد.

رایحه رمانتیک و عاشقانه روشال آکوا وومن، آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای قرارهای عاشقانه و خاص می کند. بوی اغواگر این محصول، بدون تردید منجر به یک قرار خاص و رمانتیک شده و آن را تبدیل به بهترین خاطره زندگی تان می کند.

لالیک لامور، عطر شیرین و خنک زنانه

وقتی از خوشبوترین عطر خنک زنانه حرف می زنیم، نمی توانیم لالیک لامور را که رایحه ای شیرین، گلی و خنک دارد، از قلم بیندازیم. این عطر با رایحه اغوا کننده خود، اعتماد به نفس خانم ها را بیشتر کرده و به آن ها حس قدرت و اقتدار می دهد.

در ترکیب لالیک لامور از نارنج، شکوفه پرتقال، گل سرخ، گل یاسمن گرمسیری، گاردنیا، گل مریم، چوب صندل، مشک و سدر استفاده شده است.

ورساچه برایت کریستال، سرزندگی و نشاط

عطر ورساچه برایت کریستال، می تواند جلایی تازه به روح تان ببخشد و حس و حالی خوب را درون تان به وجود آورد. این محصول بهترین گزینه برای خانم های ماجراجویی است که به دنبال عطری بی رقیب و ماندگار هستند. با استفاده از عطر ورساچه برایت کریستال، در تمام طول روز احساس سرزندگی خواهید داشت و خستگی کمتر به سراغ تان می آید.

عطر ورساچه در سال 2016 به بازار معرفی شد. در ترکیب این عطر از انار، گل نیلوفر، مگنولیای تازه و گل صد تومانی استفاده شده است.

میس دیور صورتی، عطر خنک زنانه ماندگار

میس دیور صورتی رایحه ای معتدل با ماندگاری و دوام بالا دارد که در سال 2016 به بازار معرفی شد. این محصول به عنوان یک عطر گلی و اشتهاآور تولید شده و محال است که شیفته اش نشوید. در ترکیب این عطر از انار، تمشک، توت سیاه، فلفل، گل رز و گل صد تومانی استفاده شده که عطر و بویی خیال انگیز به آن می بخشند.

کلام آخر، انتخاب خوشبوترین عطر خنک زنانه

بانوان خوش ذوق و باسلیقه، برای فصول مختلف سال با توجه به شرایط آب و هوایی، عطری خاص و مناسب را انتخاب می کنند. در بهار و تابستان، که درخشش خورشید باعث گرم شدن هوا می شود، انتخاب خوشبوترین عطر خنک زنانه بسیار هوشمندانه خواهد بود. در این میان می توان به محصولاتی از برندهای معتبر مانند میس دیور صورتی، دیور جادور و کنزولئوپار زنانه اشاره کرد که ماندگاری بسیار بالایی نیز دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاج شاپ
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز