خوشبوترین عطر جهان برای مردان و زنان جوان

خوشبوترین عطر جهان
تور لحظه آخری-کاماپرس

انتخاب عطر برای استفاده روزانه یا استفاده در هر مناسبتی یکی از کارهای نسبتا سخت برای خانم‌ها محسوب می‌شود. خوشبوترین عطر جهان دارای ویژگی هایی چون ماندگاری و پخش بوی بالاست. عطر های چون برند سید جواد که یک مارک ایرانی پرطرفدار بوده و تیلور سویفت که شهرت جهانی دارد جزء این دست محسوب می شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی خوشبوترین عطر جهان برای خانم ها و آقایان می پردازد. این عطرها جزو پرطرفدارترین خوشبوکننده ها می باشند.

معرفی لیست خوشبوترین عطر زنانه جهان

با توجه به تنوع عطری بالا در دنیا، انتخاب خوشبوکننده اصل کمی سخت می شود، اما وقتی بدانید این عطر باید دارای ماندگاری بالا و پخش بوی عالی باشد، دامنه انتخابتان محدود می شود. در زیر لیستی از این عطرها را معرفی کرده ایم.

عطر زنانه تیلور سویفت برای مراسمات رسمی

یکی از انواع خوشبوکننده که به عنوان خوشبوترین عطر جهان نیز شناخته می شود، عطر تیلور سویفت است. این عطر زنانه جزو عطرهایی است که برای مراسمات رسمی و قرارهایی مانند رستوران بسیار مناسب است. چراکه ماندگاری بالا و پخش بوی خوبی دارد.

این عطر دارای رایحه‌های شیرین، میوه‌ای و گلی است. نت های این عطر به شرح زیر است:

راز آسمان پایتخت

نت ابتدایی شامل: تمشک‌، توت سیاه، چای، شکوفه سیب و زنبق آفریقایی می‌شود

نت میانی شامل: وانیل، پیچ امین الدوله و گل هیپیسکوس است.

نت‌ پایه شامل: هلو، چوب صندل، عنبر و مشک می باشد.

بسته بندی و شیشه‌ این عطر به رنگ آبی زیبا و باکیفیت ساخته شده است و در اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

عطر تیلور سویفت

عطر زنانه کارولینا هررا 212 سکسی برای استفاده روزانه و مهمانی‌ها

در صورتی که به یک عطر خوشبو و جذاب برای استفاده در مهمانی ها و مصرف روزانه نیاز دارید، عطر « کارولینا هررا 212 سکسی» مناسب شما خواهد بود؛ این خوشبوکننده بنام ادکلن ۲۱۲ سکسی نیز شهرت دارد. این عطر در گروه بویایی گل شرقی قرار می‌گیرد و دارای ماندگاری بالا و پخش بوی متوسط به بالا است. به همین دلیل می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خانم‌های جوان باشد.

نت‌های ابتدایی: فلفل صورتی، نارنگی ماندارین و به لیمو می باشد.

نت‌های میانی: پنبه شکری و انواع گل‌ها مانند گل کاکل و رز است.

نت‌های پایه: وانیل، مشک، چوب صندل، کارامل، پچولی و بنفشه می باشد.

این عطر در دسته بندی خوشبوترین عطر جهان قرار دارد و یکی از عطرهایی است که در تمام فصول سال به خوبی می‌توان از آن استفاده کرد. بسته‌بندی و ظرف تشکیل دهنده این عطر به صورت فلزی صورتی رنگ طراحی شده است و می‌تواند حس خوبی را به استفاده کننده منتقل کند.

عطر 212 سکسی

عطر مولکول 02 برای استفاده در محل کار

ادکلن مولکول 02 یکی از عطرهای خوشبو است که می‌تواند هم توسط خانم‌ها و هم آقایان به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. این عطر با ماندگاری 8 تا 10 ساعت و نوع رایحه خنکی که دارد، برای محیط‌های کاری بسیار مناسب است. رایحه اصلی این عطر چوبی و ملایم بوده و نت‌های کمی در آن استفاده شده است.

این عطر نت‌های کمی در خود دارد. به طوریکه نت ابتدایی و میانی این عطر شامل وتیور و یاس می‌شود. نت پایانی را نیز فقط آمبروکسان تشکیل می‌دهد.طرفداران مولکول معتقدند که این عطر برای فضاهای کاری و رسمی بسیار مناسب بوده، بدین ترتیب اگر محیط کارتان بسته باشد، این عطر برای شما کوچکترین چالشی ایجاد نمی کند.

عطر ساواج دیور برای آقایان لاکچری

عطر دیور ساواج در دسته عطرهای مرکبات معطر قرار می‌گیرد. این خوشبوکننده پخش بوی بسیار خوبی دارد. ساواج به دلیل بوی معتدل و ترش و تلخی که دارد برای استفاده روزانه می‌تواند کاملا مناسب باشد.

نت ابتدایی این عطر را ترنج و فلفل تشکیل می‌دهد.

نت‌های میانی عطر ساواج دیور از نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان تشکیل شده است.

نت‌های پایانی این ساواج نیز شامل سدر، لابدانیوم و آمبروکسان است.

عطر مردانه گای لاروش برای استفاده های شبانه و مراسم‌های رسمی

ادکلن گای لاروش دراکار نویر یک عطر مردانه برای گردش‌ها، مهمانی‌های شبانه و مراسمات و قرارهای رسمی است. این عطر در گروه بویایی چوبی و شرقی قرار دارد. ماندگاری و پخش بوی بالا از خصوصیات این عطر است.

این عطر سرشار از نت‌های مختلف به شرح زیر است:

نت ابتدایی: اسطوخودوس، لیمو، برگاموت، رزماری، نعناع، لیمو وربنا، ریحان و آرتمیزیا

نت میانی: تخم گشنیز، دارچین، گل میخک، افسنطین، گلپر، سرو کوهی و یاسمن

نت پایانی: راش، چرم، سرو، سوزن‌های درختان سرو، صندل، وتیور، پچولی، سدر، عنبر و رزین‌ها

خرید خوشبوترین عطر جهان از سایت «راینو»

فروشگاه اینترنتی «راینو» با 10 سال سابقه و به صورت اختصاصی در زمینه فروش عطر و ادکلن اصل و اورجینال فعالیت می‌کند. این سایت با پشتوانه برند عطر سید جواد به عنوان قدیمی‌ترین برند عطر مشهد راه اندازی شده است. در این فروشگاه اینترنتی بیش از 530 نوع عطر و ادکلن اورجینال شامل انواع خوشبوترین عطر جهان با تضمین کیفیت و اصل بودن محصول به فروش می‌رسد. مشاوره رایگان قبل از خرید نیز از دیگر خدمات راینو است.

علاقه‌مندان برای مشاهده محصولات و خرید عطر و ادکلن می‌توانند به سایت این فروشگاه به آدرس raayno.com مراجعه و یا برای مشاوره رایگان با شماره 09928712557 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : راینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز