خودنمایی شاخ‌های اینستاگرام در صفحه همایون شجریان

همایون شجریان عصر دیروز با انتشار یک پست بسیار کوتاه به همراه تصویری سیاه خبر درگذشت استاد محمدرضا شجریان را تایید کرد. او در این پست کوتاه، با تواضع نوشت: خاک پای مردم ایران به دیار معشوق پرواز کرد.

به گزارش کاماپرس، بلافاصله پس از انتشار این پست بسیاری از دوستداران استاد شجریان و اهالی سینما و موسیقی با درج پیام در زیر نوشته همایون با او ابراز همدردی کردند. در این میان برخی شاخ‌های اینستاگرامی و اینفلوئنسرنماها با هدف بهره‌برداری از حضور کاربران ایرانی در صفحه همایون شجریان سعی کردند با درج پیام تسلیت فرصت دیده شدن را از دست ندهند. جالب اینجاست که بسیاری از کاربران و علاقمندان خانواده شجریان بلافاصله نسبت به حضور این افراد واکنش نشان دادند و زیر پیام‌های‌شان، آنها را به باد انتقاد گرفتند.

شاخ‌ها؛ از ندا یاسی تا حمید سپیدنام

صفحه اینستاگرام همایون شجریان بیش از 2.5 میلیون کاربر دارد. پست همایون درباره اعلام خبر درگذشت استاد شجریان در فاصله 12 ساعت پس از انتشار، 1.4 میلیون لایک و بیش از 250 هزار کامنت دریافت کرد. برای شاخ‌های اینستاگرام که از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده می‌کنند، این پست همایون شجریان یک فرصت طلایی بود.
سینا یاسی، دختر اینستاگرام‌بازی که با تولید و انتشار ویدئوهای غیراخلاقی خودنمایی می‌کند و لایو اخیرش با امیرتتلو حاوی گفتگوهای مبتذلی بود، یکی از شاخ‌هایی است که زیر پست همایون یک پیام تسلیت منتشر کرده است. حمید سپیدنام نیز با آی‌دی مسترتیستر به ظاهر برای تسلیت گفتن، پیامی زیر اولین پست روز پنج‌شنبه صفحه همایون منتشر کرده است. جالب اینجاست که او دقایقی بعد، برای استفاده دوباره از حضور کاربران در صفحه همایون، زیر پست دوم وی نیز ابراز همدردی کرد و درگذشت استاد را تسلیت گفت. این کار حمید سپیدنام با واکنش کاربران مواجه شد؛ یک نفر زیر پیام او نوشت: «چند بار می‌خوای تسلیت بگی؟» یک کاربر دیگر نوشت: «همه جا باید … تا 4 نفر تو را ببین»
پویان مختاری، حامد پهلان و آرات، پسر ورزشکاری که اخیرا همراه با پدرش علیه علی کریمی جنجالی به پا کرده بود، از دیگر کسانی بودند که درج پیام تسلیت‌شان با واکنش کاربران مواجه شده بود. سهیل مستجابیان که با دابسمش‌هایش در اینستاگرام شناخته شده نیز برای همایون پیام گذاشته است. او که در دوران کرونا به دلیل مسخره کردن خانم معلم 67سالۀ آستارایی مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفت، حال دوباره هدف انتقادهای کاربران قرار گرفته که چرا برای خودنمایی در صفحه همایون شجریان پیام گذاشته است.

بیشترین واکنش به بهنوش بختیاری و رضا گلزار

آریاک سفر

تعداد زیادی از اهالی سینما مانند ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، پیمان معادی، پانته‌آ بهرام، هانیه توسلی، رامبد جوان، گوهر خیراندیش، حبیب رضایی، پریناز ایزدیار، پرویز پرستویی، پژمان بازغی، حامد بهداد، سجاد افشاریان، پرستو صالحی، الهام پاوه‌نژاد، اشکان خطیبی، سینا سهیلی (مهراد)، گلاره عباسی، بهاره کیان‌افشار، امیر غفارمنش، ارسلان قاسمی، مریم معصومی، علی اوجی و تینا پاکروان نیز با درج پیام در صفحه اینتساگرام همایون، درگذشت استاد شجریان را تسلیت گفتند. در این میان اما حجم واکنش‌ها به پیام بهنوش بختیاری و رضا گلزار بسیار زیاد بود. به شکلی که تا صبح امروز و در فاصله 12 ساعت پس از انتشار پست همایون شجریان، بیش از 1100 پیام در پاسخ به پیام هر یک از این دو نفر درج شده است. ناگفته نمایند که امین حیایی و نیوشا ضیغمی نیز از کنایه‌های کاربران بی‌نصیب نماندند.
پیام‌های تسلیت سینا ولی‌الله و حسن ریوندی دو مجری طنزپرداز و همچنین پیام علی ضیا مجری برنامه‌های تلویزیونی نیز در میان پیام‌های همایون دیده می‌شود.

ابراز همدردی اهالی موسیقی

هنرمندان موسیقی از گروه‌های سنی و سبک‌های مختلف پای این پست همایون پیام تسلیت خود را درج کرده‌اند. کاربران بیشترین همراهی را با پیام‌های علیرضا قربانی و سهراب پورناظری داشته‌اند. پیام‌های این دو نفر تا صبح امروز به ترتیب 48 هزار و 34 هزار بار لایک خورده‌اند. علیرضا قربانی نوشته است: «همایون عزیزم از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. دیگرانش عشق می‌خوانند و من سلطان عشق». سهراب پورناظری نیز نوشته است: «ایران یتیم شد…»
هومن خلعتبری، شاهکار بینش‌پژوه، احسان خواجه‌امیری، سالار عقیلی، زانیار خسروی، محمد اصفهانی، علی زندوکیلی، علی لهراسبی، علی عظیمی، رضا بهرام، تهمورس پورناظری، مهدیه محمدخانی، مجید خراطها، بهنام بانی، همایون نصیری، بابک جهانبخش، رهام هادیان، علیرضا طلیسچی، فرزاد فرزین، آرون افشار، گرشا رضایی، حمید صفت، مهدی احمدوند، عماد قویدل، فرزاد فرخ، حامد اصغری و اشکان خدابنده‌لو از جمله اهالی موسیقی بودند که برای همایون پیام گذاشتند و با واکنش کاربران مواجه شدند.

از سیاست تا ورزش

سیداحمد خمینی، پسر سیدحسن خمینی نوه رهبر انقلاب اسلامی نیز با انتشار یک پیام به همایون شجریان تسلیت گفته است. دانیال ریاضت، مهاجر ایرانی و نماینده پارلمان سوئد، یکی دیگر از چهره‌های سیاسی است که با همایون ابراز همدردی کرده است.
یحیی گل‌محمدی، مهرداد میناوند و حسین ماهینی سه پرسپولیسی هستند که در صفحه همایون شجریان نسبت به درگذشت خسرو آواز ایران واکنش نشان داده‌اند. هادی چوپان قهرمان بدنسازی و همچنین نیما خوشبخت عضو سابق تیم ملی واترپلو نیز با درج پیام تسلیت خود را در غم همایون شریک کرده‌اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “خودنمایی شاخ‌های اینستاگرام در صفحه همایون شجریان

  1. رضوان شیرالی گفته:

    همین کم مانده بود که اراذل و اوباش اینستاگرام بیایند و درگذشت استاد مسلم آواز و هنر ایران را تسلیت بگویند. شرم بر این کوتوله‌های حقیر.

  2. احمد گفته:

    مگه تسلیت گفتن اشکالی داره-من خیلی از ادمها رو میشناسم شاید قیافتا یا رفتارن خیلی در خود شان نباشند از دختر تا پسر ولی وقتی اسم محمد رضا شجریانو بهشون میگم و میپرسم نظرتون در مورد چیه– مثلا یکی میگه خیلی عشقه– یکی میگه دومی نداره — یکی میگه اخ ربنا اخ— یکی میگه همین که مثل ما ادمهای عادی دردارو حس میکنه برام اهمیت داره- – یکیشون میگفت خدایی با صداش ارتباطی نکرفتم ولی شخصیتش واقعا هنریه جنتلمنه— یه دختری هم میگفت نبین فشنم تنهاییام خیلی با صدای شجریان گذشته- تنها چیزیه که ریاکارانه نیست– یکی میگفت قصه دلتنگیامه– همیشه به یاد پدرم گوش میدم انگار پدرم حاضر میشه-و خیلی های دیگه

  3. N گفته:

    سلام به آقا همایون امیدوارم که حالتون خوب باشه و هرکجا که هستین در کنار خانواده سالم و سلامت باشین……
    من یک عرضی داشتم خدمت شما من 5.6سال هست که دنبالتونم وای نه از شما شماره دارم و نه آدرس
    منم تو کار موسیقی هستم و دوست دارم بیایم با شما یک کاری داشته باشم یا شایدم یک کنسرتی من این 5.6ستل خیلی سختی کشیدم لطفاً آقای شجریان اگه پیام منو میخونین به من یک پیام بدین ممنون میشم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز