خودرو FMC T5 چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات خودرو FMC T5 که در آینده نزدیک روانه بازار می‌شود، اعلام شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از پرشین خودرو، بنابر سخنان مدیربازاریابی خودروسازی فردا، فرداموتورز با بررسی نیازمندی‌های مطرح شده از سوی مشتریان خود، اقدام به معرفی خودرویی با امکانات رفاهی پیشرفته و سطح ایمنی بالا کرده است.

محمدرضا آریان نژاد با اعلام این خبر افزود: انتشار تصاویر اولیه این خودرو نیز با استقبال خوبی رو به رو شد، و ما بر آن شدیم تا حد امکان زمان نزدیک‌تری را برای معرفی محصول فردا موتورز انتخاب کنیم.

آریاک سفر

قیمت روز خودروهای بازار:

گفتنی است بنا بر اظهارات محمدرضا آریان نژاد، با بررسی مشخصات فنی خوورد فردا T5 می‌توان به کیفیت به روز و انواع ویژگی‌های رفاهی مناسب و سطح امنیت بالای آن پی برد.

این خودروی جدید شرکت فردا موتورز، که به گفته این شرکت, لوکس‌ترین کراس‌اوور آن است, دارای موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه است، و حداکثر سرعت آن ۱۶۹ کیلومتر بر ساعت است.

همچنین از امکانات این خودرو می‌توان به امکانات ایمنی نظیر مجموعا ۶ کیسه هوا، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم کمکی در سربالایی و سرپایینی و نیز سیستم کنترل باد لاستیک‌ها، و همچنین امکانات رفاهی مانند مانیتور ۱۲ اینچی لمسی، سقف پانوراما، گرمکن صندلی،  سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، دوربین دنده عقب، سنسور و ‌‌.. اشاره کرد.

لازم به ذکر است، بنا بر اعلام محمدرضا آریان نژاد، برنامه فروش این کراس اوور جدید فردا موتورز به زودی اعلام می‌شود.

مرتبط با : فردا موتورز
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز