خودروهای وارداتی دست دوم از چه برندهایی هستند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هرچند کارشناسان عقیده دارند تا وارد شدن خودروهای دست دوم به بازار کشور، فاصله زیادی وجود دارد، یک رسانه اقتصادی برندهایی که امکان گذر از خوان هفتم را یافته‌اند، اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، سایت اکوایران روز گذشته اسامی 23 برندی که خودروهای دست دوم آن‌ها می‌توانند از گمرک رد شده و بازار تشنه ایران برسند منتشر کرد. طبق پیش‌بینی‌ها در میان این 23 برند هیچ نامی از تولیدکنندگان آمریکایی وجود ندارد. 13 برند اروپایی و 10 برند آسیایی قرار است خودروهای کارکرده خود را به بازار ایران ارسال کنند.

بنز، بی ام و، اشکودا، سئات، آئودی، فولکس واگن، فیات، مینی، اُپل، ولوو، مازراتی، رنو و پژو برندهای اروپایی هستند که در کشورهایی از جمله آلمان، انگلستان، ایتالیا و فرانسه تولید می‌شوند و قرار است محصولات دست دوم آن ها به ایران وارد شود.

بیشتر بخوانید:

تویوتا، نیسان، سوزوکی، هوندا، لکسوس، میتسوبیشی و مزدا نیز هفت برند ژاپنی هستند که به احتمال زیاد پس از پایان چالش‌ها، به بازار ایران وارد می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

کیا، هیوندایی و سانگ یانگ نیز سه برند از کره جنوبی هستند که سهمی از بازار خودروهای کارکرده ایران را به خود اختصاص می دهند.

نکته قابل توجه جای خالی برندهای چینی و هندی در این فهرست است.

کارشناسان معتقدند ورود خودروهای کارکرده به بازار ایران، موجی از واردات لوازم یدکی خارجی را نیز به دنبال خواهد داشت و تعمیرگاه‌های تخصصی خودروهای خارجی رونق زیادی پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز