قیمت خودروهای جمع و جور خارجی در بازار ایران

چند ماه گذشته، در بحبوحه رشد قیمت دلار، مجوز واردات خودرو تحت شرایط و ضوابط خاصی صادر شد. قیمت خودرو خارجی، چه واردات جدید چه قدیمی‌تر، به مراتب بیشتر از خودروهای داخلی است. با وجود اینکه قیمت خودروهای خارجی بالا است اما برخی معتقدند که از لحاظ رفاهی و ایمنی این خودروها به مراتب بهتر از مدل‌های داخلی هستند.

به گزارش کاماپرس، با توجه به مالیات واردات خودرو و عوارض گمرک و با در نظر گرفتن نرخ دلار، قیمت خودرو خارجی جدید بسیار بیشتر از انواع خودروهای داخلی است. با این وجود افراد زیادی هستند که به خرید این قبیل محصولات تمایل دارند. حتی خرید مدل‌های قدیمی خودروهای خارجی را به مدل‌های جدید ترجیح می‌دهند. هدف برخی از خرید خودروهای خارجی تنها بهره مندی از امکانات و ایمنی این محصولات است، به همین دلیل سراغ ماشین‌های جمع و جور وارداتی می‌روند. در ادامه تعدادی از خودروهای جمع و جور خارجی مدل سال‌های گذشته معرفی خواهد شد؛

میتسوبیشی میراژ 2018

میانگین کارکرد؛ 123 هزار کیلومتر

متوسط قیمتی؛ 845 میلیون تومان

این خودرو به موتوری با حجم 1.2 لیتر با قدرت 79 اسب بخار مجهز شده است. گشتاور این اتومبیل 100 نیوتن متر بوده و حداکثر سرعت آن 173 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو طی 13.8 ثانیه از به شتاب 100 کیلومتر می‌رسد. خودرو مذکور در هر 100 کیلومتر 4.6 لیتر سوخت به صورت ترکیبی مصرف می‌کند. این اتومبیل مینی هاچ بک به دلیل امکانات رفاهی مانند کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، دی لایت، چراغ مه شکن جلو، ایربگ راننده، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و ایروفیکس صندلی مورد توجه قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

نیسان جوک 2017

میانگین کارکرد؛ 143 هزار کیلومتر

متوسط قیمت؛ 1 میلیارد و 620 میلیون تومان

نیسان جوک از دیگر خودروهای مورد توجه در بازار است که با موتوری با حجم 1.6 لیتر و قدرت 117 اسب بخار در بازار موجود است. گشتاور موتور این خودرو 158 نیوتن متر بوده و حداکثر سرعت آن به 171 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شتاب این خودرو در 11.5 ثانیه به 100 کیلومتر می‌رسد. نیسان جوک در هر 100 کیلومتر 6 لیتر سوخت به صورت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو دارای امکاناتی مانند کنترل پایداری، سنسور فشار باد تایر، چراغ مه شکن جلو، دکمه‌های کنترلی، سقف پانوراما، آینه جانبی با تنظیم برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، ایروفیکس صندلی و سانروف است.

مینی کوپر 2018

میانگین کارکرد؛ 123 هزار کیلومتر

متوسط قیمت؛ 4 میلیارد و 200 میلیون تومان

یکی از خودروهای جمع و جور و وارداتی بازار مینی کوپر است که با موتوری دارای حجم دو لیتر و قدرت 192 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور موتور این خودرو به 280 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو ظرف 6.8 ثانیه از صفر به شتاب 100 کیلومتری دست پیدا می‌کند. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر تقریبا 5.4 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. خودرو مذکور به دلیل کروز کنترل، سنسور فشار باد تایر، رادار تابلوخوان، ترمز با نیروی کمکی، ترمز ضدقفل، چراغ مه شکن جلو و عقب، پدل شیفتر، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و سقف پانوراما مورد توجه خریداران قرار دارد.

خدمات مجموعه همراه مکانیک در یک نگاه

افرادی که قصد آگاهی از قیمت خودرو خارجی یا هر نوع خودرو دیگری را دارند یا مایلند که این خودروها را از یک بستر مطمئن بخرند، بهتر است از درگاه معتبر و فعالی در این خصوص کمک بگیرند. درگاه همراه مکانیک یکی از درگاه‌های فعال در خصوص ارائه قیمت خودرو و خرید و فروش انواع آن است. این مجموعه علاوه بر به‌روزرسانی قیمت خودرو و فراهم کردن شرایط اولیه معاملات آن، درخصوص کارشناسی و خرید اقساطی خودرو نیز فعالیت دارد.

مجموعه همراه مکانیک از چه زمانی و با چه هدفی آغاز به کار کرد؟

این مجموعه از سال 1392 فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات خودرویی مناسب آغاز کرد و اکنون به یکی از کامل‌ترین مراجع آنلاین خدمات خودرویی کشور تبدیل شده است. افراد درخصوص هر خدمتی امکان مشاوره با کارشناسان باتجربه این مجموعه را دارند و همواره از طرف تیم پشتیبانی مورد حمایت هستند.

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه یا بهره‌مندی از آن‌ها هستند کافی است به سایت این مجموعه به آدرس www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 تماس داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز