خواننده مشهور آمریکایی به وعده جنجالی خود عمل کرد

لست سکند

در سال ۲۰۱۸، ایزابلا مک‌ کیون ۸ ساله به دنبال یک تصادف شدید تور کنسرت خواننده مورد علاقه اش، تیلور سوئیفت را از دست داد. این خواننده بلافاصله در بیمارستان به دیدن طرفدار کوچکش رفت و قول داد ایزابلا را به تور بعدی خود دعوت کند. با وجود گذشت بیش از پنج سال او وعده خود را از یاد نبرد.

به گزارش کاماپرس، حدود ۶۵ درصد از بدن ایزابلا در اثر این تصادف شدید سوخت و امکان شرکت در یکی از مشهورترین تورهای خواننده مورد علاقه‌اش را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

طی ملاقاتی که در بیمارستان انجام شد، سوئیفت برای او این یادداشت را به جا گذاشت:”ایزابل، امیدوارم زود حالت بهتر شود. من مفتخرم که تو به آهنگ‌های من گوش میکنی.”

او سپس به طور خودجوش پیشنهاد دعوت به تور بعدی را مطرح کرد. با این حال به مدت ۵ سال توری برگزار نکرد و مشغول ساخت و انتشار آلبوم‌های خود بود که حتی بابت یکی از آن‌ها برنده جایزه گرمی شد.

راز آسمان پایتخت

این هنرمند در سال ۲۰۲۳ با برگزاری تور Eras به یاد قولش به ایزابلا افتاد و ۴ بلیط کنسرت گلندیل، آریزونا به او و خانواده‌اش هدیه داد.

طی این کنسرت که بیش از سه ساعت طول کشید، ۴۰ مورد از محبوب‌ترین آهنگ‌های تیلور اجرا شدند.

مک‌کیون که حالا ۱۳ سال دارد دریافت این بلیط‌ها از سوئیفت و تیمش را باورنکردنی می‌داند. او همچنین اضافه کرد آهنگ‌های این خواننده در دوره نقاهت به او کمک زیادی کرده‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز