خصوصیات و میانگین قیمتی خودروهای پرمخاطب بازار

بازار خودرو با هر بار صعود دلار، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه می‌کند. اگرچه با هر رشد نرخ دلار، لیست قیمت خودرو تکانه اساسی دارد، اما رکود در بازار نیز تقویت می‌شود. در واقع ماشین با قیمت نجومی در بازار موجود است اما خریدار چندانی ندارد و پشت ویترین نمایشگاهی یا در بازارهای دیگر خاک می‌خورد.

به گزارش کاماپرس، رشد نرخ دلار اغلب بازارها، به خصوص بازار خودرو را تحت تاثیر گذاشته و این بخش با رشد قیمتی زیادی مواجه شده است. نگاهی به لیست قیمت خودرو حاکی از آن است که اغلب خودروهای پرمخاطب داخلی با افزایش قیمت زیادی مواجه شده‌اند و تقریبا بالای نیم میلیارد تومان معامله می‌شوند. در ادامه سه مورد از خودروهای پرطرفدار داخلی مورد بررسی قرار خواهند گرفت؛

پژو پارس معمولی

با کارکرد کمتر از 10 کیلومتر

مدل 1402

بازه قیمتی؛ 600 میلیون تا 700 میلیون تومان

یکی از خودروهای پرطرفدار در ایران پژو پارس معمولی است که با حجم موتور هزار و 761 سی سی و قدرت 100 اسب بخار به بازار عرضه شده است. شتاب صفر تا 100 این خودرو 14.2 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در ساعت به 190 کیلومتر می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر 9.5 لیتر است. این خودرو سدان از امکاناتی مانند شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور پارک عقب و تهویه اتوماتیک تک کاناله بهره می‌برد.

قیمت روز خودرو - کاماپرس

*پژو 206 تیپ 2

با کارکرد کمتر از 80 هزار کیلومتر

مدل 1399

بازه قیمتی؛ 400 تا 500 میلیون تومان

بسیاری از طرفداران سدان و اسپرت پسندان خودرو 206 تیپ دو را دوست دارند. این خودرو مجهز به یک موتور با حجم 1.4 لیتری با قدرت 75 اسب بخار است. این خودرو در فاصله زمانی 14.1 ثانیه از شتاب صفر به 100 می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است. پژو 206 تیپ دو در هر 100 کیلومتر 6.4 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. این هاچ بک جمع و جور گذشته از شکل اسپرت به دلیل داشتن امکاناتی مانند سنسور عقب، ترمز ضدقفل، ترمز با نیروی کمکی، چراغ مه شکن جلو و عقب و نیروی کمکی هیدرولیکی مورد توجه قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت خودرو - کاماپرس

*پژو 207 اتوماتیک

با کارکرد کمتر از 45 هزار کیلومتر

مدل 1397

بازه قیمتی؛ 600 تا 700 میلیون تومان

یکی دیگر از خودروهای فوق اسپرت بازار، پژو 207 اتومات است که به یک موتور 1.6 لیتری مجهز شده و به اندازه 105 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت این خودرو هاچ بک 190 کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر 7.1 لیتر است. این خودرو طی 12.6 ثانیه به از شتاب صفر به 100 می‌رسد. خودرو مذکور به دلیل امکانات رفاهی مانند کروز کنترل، سنسور عقب، توزیع نیرو ترمز، ترمزهای ضدقفل و با نیروی کمکی، دی لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، دکمه‌های کنترلی، سیستم صوتی شش اسپیکر، پخش جدید و مانتیور هفت اینچی لمسی مورد توجه افراد زیادی قرار دارد.

قیمت خودرو - کاماپرس

درگاه همراه مکانیک؛ بهترین منبع برای کسب اطلاعات خودرویی

در صورتی که مایل به خرید هر یک از این خودروها یا خودروهای پرطرفدار و اقتصادی دیگر بازار هستید، بهتر است از لیست قیمت خودرو در سایت همراه مکانیک بازدید کنید. این مجموعه تلاش کرده تا قیمت روز انواع خودرو داخلی و خارجی را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد.

همراه مکانیک یک درگاه معتبر برای خرید یا فروش انواع خودرو کارکرده یا صفر است. همچنین این درگاه خدمات مربوط به کارشناسی خودرو را نیز ارائه می‌دهد. این مجموعه به منظور خودرودار شدن تمام متقاضیان حقیقی خدمت فروش اقساطی خودرو کارکرده یا صفر را نیز تبیین کرده است. مشتریان با خدمت فروش اقساطی خودرو کارکرده و صفر این امکان را دارند به صورت اقساطی ماشین مورد نظر خود را بخرند. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمت یا خدمات دیگر همراه مکانیک کافی است به وبسایت اصلی این مجموعه به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 تماس بگیرند.

همراه مکانیک سال 1392 توسط جمعی از نخبگان و متخصصان خودرویی شکل گرفت. هدف این مجموعه از ابتدای فعالیت خود ارائه صفر تا 100 خدمات مختلف خودرویی، مشاوره تخصصی خرید و فروش و دیگر خدمات مرتبط بود.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز