خشم کارمندان بوئینگ از مزایایی که به مدیران تعلق می گیرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

با وجود فروکش کردن تدریجی شیوع کرونا، شرکت بوئینگ نیز مانند بسیاری از تجارت‌های دیگر کارکنان خود را تشویق کرد تا دورکاری را رها کرده و به دفاتر خود بازگردند. با این حال، آمار نشان می‌دهد که تعدادی از مدیران ارشد بوئینگ به مقر جدید این شرکت در ویرجینیا نقل مکان نکرده و حتی کمتر چهره خود را نشان می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس،‌ مدیرعامل شرکت، دیوید کلهون، طی سه سال گذشته بیش از ۴۰۰ بار از جت شخصی بوئینگ برای مسافرت‌های کاری و تفریحی خود استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

مایکل دی امبروس، رئیس منابع انسانی و برایان وست، مدیر امور مالی نیز از جمله مدیران عالی‌رتبه‌ شرکت هستند که به مقر اصلی نقل مکان نکرده و در عوض به لطف بوئینگ صاحب یک دفتر کوچک با فاصله پنج دقیقه‌ای از خانه‌هایشان شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

یکی از سخنگویان بوئینگ به خبرگزاری‌ها گفت: «به‌طور کلی مدیران شرکت نسبت به پرسنل رده‌پایین‌تر دارای امکانات بیشتری نظیر جت خصوصی هستند، با این حال ما تلاش می‌کنیم تا فرهنگ رهبری خود را تغییر داده و تعامل میان مدیران و کارمندان بیشتر کنیم.»

لازم به ذکر است که بسیاری از کارمندان بوئینگ پیش از این نیز به غیبت آشکار مدیران و استفاده شخصی آن‌ها از امکانات شرکت، اعتراض کرده بودند. با افزایش دستمزد، میل افراد به دورکاری بیشتر شده و بررسی‌ها ثابت می‌کند کارمندان دارای حقوق بیش از ۱۵۰ هزار دلار در ماه به شدت ترجیح می‌دهند از خانه کار کنند. محققان می‌گوید این موضوع نشان می‌دهد بخش اعظم این آمار متعلق به مدیرانی است که می‌توانند بدون پاسخگویی و توجیه، سر کار خود حاضر نشوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز