خرید چمن مصنوعی ؛ راه حلی آسان برای طراوت خانه

داشتن فضای سبز دغدغه اکثر خانواده‌هایی است که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند. اما رسیدگی به گل و گیاه‌ها کار بسیار سختی است و در صورتی که مراقبت لازم را نداشته باشند، کم کم از بین می‌روند. خوشبختانه برای این موضوع هم راه حل وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

استفاده از انواع چمن مصنوعی روشی بسیار مناسب برای ایجاد شادابی و طراوت در فضای بالکن، پاسیو یا پشت بام است؛ که به اصطلاح به صورت روف گاردن ، فضای پشت بام خانه‌ها، دفتر کار و … به این ترتیب سبزتر از همیشه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، چمن مصنوعی برای خانه‌های حیاط دار و حتی ویلاها می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. اگر به خاطر مشغله‌های کاری یا صرفه جویی در مصرف آب امکان داشتن انواع گل و گیاهان را ندارید یا فکر می‌کنید رسیدگی به آن‌ها دشوار است، چمن مصنوعی بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

شما با کمک چمن مصنوعی ارزان هم می‌توانید فضای خانه خود را تغییر دهید. منتهی برای نصب چمن مصنوعی باید دقت کافی داشته باشید. چون فرآیند نصب در این نوع محصولات بسیار مهم است و باید به دست اهل فن سپرده شود تا نتیجه کار زیبا و چشم‌نواز از کار درآید.

کرمان موتور شیراز

در حال حاضر امکان خرید اینترنتی چمن مصنوعی به راحتی و با چند کلیک وجود دارد. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر فعال در این حوزه انواع چمن مصنوعی موردنظر شما را به همراه کارشناسان متخصص نصب به منزل‌تان فرستاده و کار را برای شما به آسانی انجام می‌دهند.

انواع مدل چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در سه نوع نایلونی، پلی اتلین و پلی پروپیلن در بازار وجود دارد. چمن نایلونی بسیار محکم و قوی بوده و شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند.

چمن مصنوعی پلی اتلین هم شبیه به چمن‌های طبیعی است و برای فضاهای ورزشی و منازل کاربرد دارد. چمن پلی پروپیلن هم از نوع ارزان قیمت این محصولات بوده و دارای دوام و انعطاف بالایی است اما برای مناطق گرمسیر استفاده نمی‌شود. بیشتر این نوع چمن در فضای بازی کودکان یا مدارس کاربرد دارد.

همه نوع چمن مصنوعی را می‌توان در متراژها و ابعاد مختلف تهیه کرد. به طور مثال چمن مصنوعی موکتی در ابعاد مختلفی به مشتریان عرضه می‌شود.

انواع رولی هم با متراژها و الیاف متنوع در بازار وجود دارد. قیمت چمن مصنوعی با توجه به نوع الیاف به کار رفته در آن و همچنین ابعاد و مدل آن متفاوت است.

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های شرایط مختلفی را برای فروش ویژه چمن مصنوعی فراهم کرده‌اند. ضمن اینکه همین مراکز از طریق آنلاین هم به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند. در ادامه سه فروشگاه معتبر برای خرید آنلاین چمن مصنوعی معرفی خواهند شد؛

چمنزار

مجموعه چمنزار، با داشتن گروهی از متخصصان فروش و اجرای چمن مصنوعی، خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش نیز بسیار فعال است و در صورت وجود مشکل یا سوال سریعا به درخواست ها رسیدگی می کند. این مجموعه با هدف ارائه هویتی محبوب از چمنزار تشکیل شده است و با جدیت به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد.

آدرس سایت: chamanzar.com

شرکت بام سبز یا روف گاردن

روف گاردن و دیوار سبز از ترکیب المان‌های طبیعی و مصنوعی اعم از چمن مصنوعی، فلاور باکس چوبی،  فلاور باکس فلزی، تایل چمن مصنوعی، تایل چوبی، انواع گیاهان و درختچه‌های طبیعی ساخته می‌شوند. « شرکت ایده سبز » همواره با خلق المان‌های سبز در طراحی و اجرای روف گاردن شما را با طبیعت هم خانه می‌کند.

اطلس چمن

قیمت چمن مصنوعی به عوامل متعددی همچون ارتفاع الیاف، مدل چمن مصنوعی، تراکم، کشور سازنده، وزن و جنس چمن مصنوعی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل قیمت چمن مصنوعی این است که از چه جایی خرید داشته باشیم. شرکت اطلس چمن با سابقه بیش از 20 سال در نصب و فروش چمن مصنوعی با ارائه مستقیم انواع محصولات این چنینی از کارخانه به بازار، قیمت تمام شد را برای مشتریان خود کاهش داده است.

مرتبط با : اطلس چمنایده سبزچمنزار
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
دومینیکا پارادایس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قصران گشت