خرید پارکت لمینت برای سال نو چقدر هزینه دارد؟

لست سکند

خرید پارکت لمینت با توجه به نقش قابل توجه آن در زیباسازی کف منزل، یک گزینه موثر و در عین حال اقتصادی برای تغییر دکوراسیون منزل در سال نو محسوب می‌شود. خرید پارکت لمینت با نصب می‌تواند تغییر چشم‌گیری در فضای خانه شما ایجاد کند.

به گزارش کاماپرس، امروزه، تعویض کف‌پوش‌های قدیمی با پارکت لمینت به یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر اکثر پروژه‌های طراحی و تغییر دکوراسیون تبدیل شده است. چرا که کف منزل نقش مهمی در زیبایی خانه داشته و همین تغییر جزئی و اقتصادی، به کلی فضای منزل شما را دگرگون کرده و جلوه‌ای مدرن و امروزی به آن می‌بخشد. این گزارش در ادامه به ارائه راهنمای خرید پارکت لمینت با نصب و همچنین قیمت پارکت لمینت می‌پردازد.

پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت یکی از پوشش‌های رایج کف ساختمان است که با استفاده از فرآورده‌های چوبی تولید می‌شود. در تولید این محصول، فرآورده‌های چوبی پس از ترکیب با چسب و مواد پلیمری، با استفاده از تجهیزات پیشرفته، تحت گرما و فشار قرار می‌گیرند.

از مزایای پارکت لمینت به عنوان یک ایده جذاب برای تغییر دکوراسیون در سال نو می‌توان به نصب آسان بر روی انواع سطوح، دوام بالا، تنوع رنگ و طرح، مقاومت بالا، زیبایی ظاهری و قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

نکات مهم برای خرید پارکت لمینت و نصب

برخی از مهم‌ترین نکاتی که در برای خرید پارکت لمینت با نصب آن باید در نظر داشته باشید، در ادامه بررسی شده است؛

کیفیت: نخستین موردی که خرید پارکت لمینت باید در نظر داشته باشید، کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت آن است. چرا که دوام، طول عمر و زیبایی ظاهری پارکت لمینت به کیفیت آن بستگی داشته و یک پارکت لمینت با کیفیت، تفاوت چندانی با چوب ندارد.

رنگ: انواع پارکت لمینت در رنگ‌های متنوع در بازار موجود است. در خرید پارکت لمینت تیره یا روشن باید اولا به سلیقه و سپس به تناسب آن با دکوراسیون خانه توجه کنید.

تایل‌ها: تایل‌های پارکت یکی از مواردی است که در خرید پارکت لمینت باید به آن توجه کنید. تایل‌های مستطیلی در مقایسه با انواع مربعی در صورتی که نیاز به تعویض باشد، گزینه راحت‌تری است. از طرفی ضخامت و ابعاد تایل‌ها نیز در خرید پارکت لمینت با نصب بسیار مهم است. در حال حاضر پارکت لمینت‌ های بازار دارای ضخامت‌های شش، هفت، هشت، ده، دوازده و چهارده میلی‌متر هستند.

سایر نکات: دیگر موارد مهم در خرید پارکت لمینت با نصب آن شامل دوبعدی یا سه‌بعدی بودن، نوع لبه‌های تایل‌ها، جنس پارکت، ضریب سایش پارکت و غیره است.

پارکت لمینت - کاماپرس

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت یکی از فاکتورهای مهمی است که در هنگام خرید باید مدنظر داشته باشید. قیمت پارکت لمینت با توجه به عوامل متعددی چون ضخامت، ضد آب بودن، کیفیت و جنس مواد اولیه، کیفیت قفل و زبانه‌ها، ابعاد و اندازه موردنظر، دستمزد نصاب، قیمت مواد اولیه و مواردی مانند آن تعیین می‌شود. البته توجه داشته باشید که ایرانی یا خارجی بودن پارکت‌ها نیز در قیمت پارکت لمینت موثر است. در حال حاضر، قیمت پارکت لمینت ایرانی در مقایسه با انواع وارداتی در رنج پایین‌تری قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه ایوان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز