خرید شارژ ایرانسل با همراه کارت ؛ آسان و بدون دردسر

خرید شارژ-کاماپرس

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از گوشی‌های هوشمند، دیگر دغدغه تمام شدن شارژ سیم‌کارت در موقعیت‌های اضطراری یا صرف هزینه و زمان برای خرید شارژ را نخواهید داشت. به عنوان مثال، خرید شارژ ایرانسل با همراه کارت یا سایر اپلیکیشن‌های پرداخت یکی از روش‌های سریع و آسان برای خرید شارژ محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت مانند همراه کارت برای خرید شارژ، علاوه بر مزایای خرید غیرحضوری و صرفه‌جویی در وقت، دیگر نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای برای خرید شارژ ندارید. همراه کارت یک اپلیکیشن کاربردی با رابط کاربری آسان است که از طریق آن می‌توانید تنها با ورود شماره موبایل خود، از تمام اپراتورهای اصلی مانند ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل، شارژ خریداری کنید. کاماپرس در ادامه به معرفی این سرویس و مزایای آن می‌پردازد.

خرید شارژ ایرانسل با همراه کارت چه مزایایی دارد؟

همراه کارت به‌عنوان یک اپلیکیشن پرداخت معتبر و کاربردی، از سال 1393 در زمینه ارائه خدمات متعددی چون کارت به کارت، خرید شارژ ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض و جریمه، اعلام موجودی و ۱۰ تراکنش آخر، استعلام قبض موبایل و تلفن، گزارش اعتبار بانکی و غیره فعالیت می‌کند. خرید شارژ ایرانسل و دیگر اپراتورها از جمله خدمات محبوب این اپلیکیشن است که مزایای بسیاری دارد، این مزایا در ادامه بررسی شده است؛

با همراه کارت بی‌درنگ سیم کارت خود را شارژ کنید!

همراه کارت در بخش خرید شارژ این امکان را فراهم کرده تا شماره موبایل و مبلغ شارژی که معمولا خریداری می‌کنید را ذخیره کرده و در هربار شارژ به‌سرعت و بدون هرگونه خطا در وارد کردن دستی شماره تلفن، سیم کارت خود را شارژ کنید.

ضمن این‌که تمام تراکنش‌های قبلی شما در این اپلیکیشن ذخیره شده و شما می‌توانید در بخش سوابق تراکنش، گزینه تکرار تراکنش را لمس کرده و در سریع‌ترین زمان، مجددا سیم کارت خود را شارژ کنید.

راز آسمان پایتخت

همراه کارت-کاماپرس

با همراه کارت برای دوستان خود شارژ بخرید

با استفاده از اپلیکشن همراه کارت می‌توانید برای دوستان خود نیز شارژ بخرید و برای این‌کار نیز مجبور به وارد کردن دستی شماره تلفن نیستید و می‌توانید در بخش وارد کردن شماره موبایل، بر روی نشانک آدمک کلیک کرده و در قسمت مخاطبان، شماره موردنظر خود را انتخاب کنید.

با همراه کارت، به‌اندازه مبلغ دلخواه خود شارژ بخرید

با اپلیکیشن همراه کارت، می‌توانید به هر میزان مبلغی که می‌خواهید برای خود و دیگران شارژ بخرید. برای این‌کار تنها کافی است مبلغ موردنظر خود را در قسمت خرید شارژ وارد کنید.

با همراه کارت مستقیما سیم کارت خود را شارژ کنید

با استفاده از همراه کارت، دیگر نیازی به دریافت کد شارژ و وارد کردن دستی کد دستوری ندارید؛ چرا که خدمات همراه کارت از روش‌های شارژ مستقیم یا TopUp بوده و با خرید شارژ، اعتبار به‌صورت خودکار به شماره موبایل موردنظر اضافه خواهد شد.

کیف پول الکترونیکی همراه کارت

یکی از خدمات ارائه شده در همراه کارت، کیف پول الکترونیکی همراه کارت است؛ درواقع با استفاده از این ویژگی‌ می‌توانید با شارژ کیف پول خود، بدون داشتن رمز دوم و دردسرهای رمز دوم گرفتن، به خرید شارژ ایرانسل و دیگر اپراتورها اقدام کنید.

خرید شارژ ایرانسل با همراه کارت

از طریق اپلیکیشن همراه کارت می‌توانید برای خود و هر فرد دیگری که از اپراتور ایرانسل استفاده می‌کند، به‌شکل مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ، شارژ بخرید.

برای شارژ سیم‌کارت‌های ترابرد شده چه‌کار کنیم؟

با خرید شارژ از همراه کارت، نیازی به نگرانی در ارتباط با مسئله سیم‌کارت‌های ترابرد شده نخواهید داشت، درواقع شما می‌توانید به‌راحتی در هنگام خرید، اپراتور فعلی خود را انتخاب کرده و گوشی خود را شارژ کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه کارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز