خرید جدیدترین کتاب های نوجوان و بزرگسال از بوک لند

طبق آخرین آمار از موسسه خانه‌ کتاب و ادبیات ایران طی پاییز 1401 حدود 24 هزار و 420 عنوان کتاب منتشر شده‌اند که بالاترین سهم انتشار به تعداد 4 هزار و 848 عنوان مرتبط با حوزه کودک و نوجوان بوده است.

همچنین، از 4 هزار و 848 عنوان کتاب منتشر شده در حوزه کودک و نوجوان 2 هزار و 47 عنوان برای اولین بار منتشر شدند و در ویترین کتابفروشی‌ها قرار گرفته‌اند. در این میان، کتابفروشی های آنلاین سهم قابل توجهی در ارایه عنوان های محبوب در میان کاربران دارند.

کاماپرس در ادامه جدیدترین کتاب‌های بزرگسال و نوجوان فروشگاه بوک لند را معرفی می‌کند؛

کدام یک از کتاب‌های نوجوان به تازگی منتشر شده‌اند؟

  • راه نرفته

یکی از کتاب‌های جدید بوک لند در حوزه کودک و نوجوان راه نرفته نوشته سارا آر بامن با ترجمه نیلوفر عزیزپور است که این کتاب تعداد 244 صفحه دارد و با ژانری معمایی با قیمت 79 هزارتومان منتشر شده است. راه نرفته زندگی کلر را روایت می‌کند که علاوه بر پذیرفتن اعتیاد برادرش باید با مشکلات مالی خانوادگی نیز کنار بیاید. کلر برای ادامه به زندگی راه‌های مقابله با اضطراب را می‌آموزد و سعی دارد مسیرش را انتخاب کند…

  • کی چی کجا/ تاج محل

تاج محل نوشته دوروتی و توماس هوبلر است که محمدرضا افضلی آن را ترجمه کرده و این کتاب با 116 صفحه در اختیار نوجوانان با قیمت 40 هزار تومان قرار گرفته است. در این کتاب مکانی شگفت‌انگیز در جهان به نام تاج محل بررسی می‌شود. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه کی؟ چی؟ کجا؟ است که در این مجموعه کتاب‌ها همه آنچه باید نوجوانان درباره شخصیت‌های بزرگ، رویدادها، مکان‌ها و غیره بدانند بررسی شده است.

راز آسمان پایتخت
  • چه باید بکنم؟ / برای گفتگو و سازگاری با دیگران

این کتاب نوشته اسکات کوپر و ترجمه حسین مسنن فارسی است که به تعداد 156 صفحه با قیمت 63 هزارتومان برای نوجوانان عرضه می‌شود. برای بسیاری از افراد توافق کردن کار ساده‌ای نیست که این کتاب سعی کرده با 21 وسیله توافق کردن و مهارت‌های گفت‌وگو را به مخاطب آموزش دهد.

  • درهایی در تاریکی

کتاب درهایی در تاریکی با ژانری داستانی در 352 صفحه گردآوری شده که دیو اگرز آن را نوشته و ترجمه این کتاب را پژمان طهرانیان انجام داده است که با قیمت 140 هزارتومان برای نوجوانان عرضه می‎شود. دیو اگرز در این کتاب سعی داشته به درون و بیرون بچه‌ها نگاهی داشته باشد همچنین زندگی نوجوانی روایت می‌شود که شهر را از بی‌عرضگی آدم بزرگ‌ها نجات می‌دهد و سعی بر جبران این بی‌عرضگی دارد.

  • از جنس ستاره‌ها

این کتاب داستان لیبی را روایت می‌کند که آرزو دارد ستاره‌شناس شود. او برای خانواه‌اش همه کاری می‌کند و قصد دارد به تمام جهان یادآوری کند که ستاره‌های آسمان چه جنسی دارند. این کتاب نوشته سارا آلن با ترجمه نگار باغانی است که با 216 صفحه به قیمت 77 هزارتومان به‌فروش می‌رسد.

تازه‌ترین کتاب‌های بزرگسال در بوک لند

  • درباره رفتار بشری

این کتاب نوشته مایکل اوکشات و ترجمه مرتضی افشار است که موضوعی روانشناسی مرتبط با روابط و خانواده دارد که با 467 صفحه به قیمت 153 هزارتومان عرضه می‌شود. اوکشات فیلسوف و نظریه‌پرداز انگلیسی است که در رابطه با فلسفه تاریخ، فلیفه دین، زیبایی‌شناشی همچنین فلسفه حقوق می‌نویسد. این اثر سه جستار به هم مرتبط است که اولی به فهم نظری و رفتار بشری، دومین جستار به شکل ایده‌آل از رابطه انسانی و سومی به رابطه‌ی انسانی مبهم و تاریخی می‌پردازد.

  • نسبت کلمه با تصویر

مطالعات کلمه تصویر با قلمروهایی گونان از جمله هنر، تاریخ هنر، ادبیات، فلسفه و بلاغت پیوند دارد که در عناوینی همچون نسبت شعر و نقاشی، زبان با تصویر، امر مکتوب با امر تصویری و غیره می‌توان این موضوع را دنبال کرد. این کتاب فلسفی نوشته مجید پروانه‌پور است که با تعداد صفحات 424 با قیمت 153 هزارتومان عرضه می‌شود.

  • بولشویسم از موسی تا لنین

این کتاب نوشته دیتریش اکارت و ترجمه مهدی تدینی به تعداد 408 صفحه با قیمت 202 هزارتومان به فروش می‌رسد که موضوع آن تاریخ و اندیشه است.بولشویسم از موسی تا لنین، یهودی‌ستیزی در آلمان نازی و پیامدهای آن را روایت می‌کند که منبعی برای آشنایی با افکار نژادپرستانه و یهودستیزانه آدولف هیتلر و پیروان ناسیونال‌سوسالیت او به شمار می‌رود.

  • شرق و غرب زاگرس

این کتاب نوشته سی جی ادموندز است که ترجمه آن را شهلا طهماسبی انجام داده و با تعداد 519 صفحه به قیمت 272 هزارتومان به فروش می‌رسد. ادموندز برای بسیاری از پژوهشگران تاریخ ایران یک افسر ناشناخته بریتانیایی به شمار می‌رود که نام وی در کتاب‌شناسی‌های کردستان و لرستان نیز آمده است. او همچنین در بوشهر افسر کنسول بوده و طی جنگ جهانی اول در نبردهای بریتانیا در بین‌النهرین نیز حضور داشته است.

  • درباره‌ی زیبایی زنان

کتاب درباره‌ی زیبایی زنان متنی کلاسیک رنسانسی دارد که به طور کلی به زیبایی  و به طور خاص به زیبایی زنان می‌پردازد. نویسنده این اثر آنیولو فیرنتزوئولا است که در نظر وی زیبایی زنان یکی از برجسته‌تری مصادیق زیبایی به شمار می‌آید و برخلاف نگاه مردسالار زمانه نویسنده نگاه برابری به مردان و زنان دارد. این کتاب را حمیدرضا بسحاق ترجمه کرده 202 صفحه دارد و با قیمت 78 هزارتومان برای مخاطبان موضوع نظریه هنر عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بوک لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز