خرید بزرگ سعودی ها ؛ محمد صلاح هم به عربستان می رود؟

کارشناس نقل و انتقالات باشگاه لیورپول، معتقد است که عربستان سعودی برای جذب محمد صلاح از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و تصمیم نهایی تنها برعهده خود او خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، صلاح در ۳۰۵ بازی خود برای این تیم ۱۸۶ گل و ۷۹ پاس گل به ثمر رسانده است. با این حال اخیرا شایعات زیادی در مورد خروج او وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

چرا که تعداد زیادی از بازیکنان برتر جهان مانند روبن نوس برای نقل مکان به عربستان سعودی موافقت کرده‌اند. از طرفی مسئولان فوتبال این کشور، برای تبدیل لیگ برتر خود به یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال جهان تلاش می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

قدرت عربستان در متقاعد کردن چنین بازیکنان بزرگی نگرانی‌هایی را در پی داشته است و به‌نظر می‌رسد روز به روز نام‌های غیرقابل باوری به این لیست اضافه می‌شوند.

به گفته کارشناسان پیشنهاد عربستان برای جذب این مهاجم ۳۱ ساله حتمی خواهد بود، اما بعید است که او در تابستان امسال لیورپول را ترک کند. با این حال برخی معتقدند او در آخر بالاخره این پیشنهاد را خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “خرید بزرگ سعودی ها ؛ محمد صلاح هم به عربستان می رود؟

  1. maryambakhshi گفته:

    موفقیت یعنی عربستان بخدا این عربا برای پیشرفت هرکاری دارن انجام میدن بعد ما کجا وایسادیم و چیکار میکنیم نچندسال دیگه کل دنیا رو عربا میگیرن با رویه که دارن

  2. Emadmohamadi گفته:

    عربستان داره تمام بازیکن های خوب رو جمع میکنه و واقعا داره هزینه میکنه ایول بابا پیشرفت یعنی این

  3. امیرمحمد بیگلرنیا گفته:

    از ته قلبم نمیدونم چی بگم ولی فکر کنم اگه بره خوشحال نمیشم حیفه بعد این همه تجربه حرفه ای بری عربستان ولی می‌دونم اگه خودمم بودم میرفتم برای پول، برای همین براش آرزوی موفقیت موفقیت میکنم 😢🙂😐😑😶

  4. امیرمحمد بیگلرنیا گفته:

    I don’t know what to say from the bottom of my heart, but I think I won’t be happy if he goes, it’s a shame to go to Saudi Arabia after all this professional experience, but I know if I were myself, I would go for the money, so I wish him success 😢🙂😐😑😶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز