خرید اقساطی موبایل و لوازم خانگی بدون ضامن

خرید اقساطی انواع کالاها در شرایط تورمی کنونی برای همه اقشار جامعه، به خصوص بازنشستگان، جذاب است. فروشگاه آراد موبایل شرایطی را فراهم کرده که بازنشستگان تا سقف 70 میلیون تومان نه فقط از فروش اقساطی موبایل و لپ تاپ، تبلت و حتی کنسول بازی بهره‌مند شوند که می‌توانند با استفاده از فروش اقساطی لوازم خانگی ، کالاهای مورد نیاز خود یا جهیزیه فرزندان‌شان را راحت‌تر تهیه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل و لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها فروشگاه‌های زیادی انواع لوازم خانگی و لوازم دیجیتال را به صورت قسطی می‌فروشند. اما خرید اقساطی از هر فروشگاهی به راحتی اتفاق نمی‌افتد و معمولا به ارائه ضامن احتیاج دارد. در چنین شرایطی، اگر فروشگاه معتبری امکان خرید اقساطی بدون ضامن را آن هم تا سقف مبلغ 70 میلیون تومان فراهم کند، قاعدتا این خرید بسیار هیجان انگیز و جالب توجه مشتریان خواهد بود.

خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن!

فروشگاه آراد موبایل چنین امکانی را دارد و شرایط خرید قسطی بدون ضامن و حتی مراجعه به بانک را برای اقشار مختلف مردم، به خصوص بازنشستگان، فراهم کرده است. بازنشستگانی که به انواع لوازم خانگی و دیجیتالی احتیاج دارند اما برای ضامن و پرداخت اقساط دغدغه دارند، می‌توانند به وبسایت فروشگاه آراد موبایل مراجعه کنند و از تنوع محصولات و شرایط وپژه‌ای بهره‌مند شوند که این مجموعه برای فروش اقساطی لوازم خانگی و فروش اقساطی موبایل در نظر گرفته است،

راز آسمان پایتخت

چرا خرید آنلاین ؟

بعد از شیوع ویروس کرونا و اتفاقات اخیر، خرید آنلاین گسترش زیادی پیدا کرد و موجب صرفه جویی در زمان افراد شد. البته خرید آنلاین مزیت‌های بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان مقایسه چندین محصول آن هم فقط با چند کلیک است. حتی می‌توان قیمت یک محصول را در سایت‌های مختلف مشاهده و بررسی کرد.

به این ترتیب افراد با خرید آنلاین دیگر نیازی به پرسه‌زنی در خیابان‌ها ندارد و نه تنها وقت‌شان تلف نمی‌شود که خسته هم نمی‌شوند و در مدت زمان کوتاه‌تری می‌توانند خرید خود رو انجام دهند.

البته فروشگاهی مثل آراد موبایل برای راحتی بیشتر مشتریان خود، امکان پشتیبانی و مشاوره رایگان را هم به وجود آورده است تا افراد با کمترین میزان اضطراب درباره نوع، جنس و کیفیت محصولات انتخابی خود، خریدشان را انجام دهند.

ضمن اینکه چنین فروشگاهی امکان تحویل انواع محصولات خریداری شده در محل را فراهم کرده و شرایط را برای خرید سریع و مطمئن به وجود آورده است.

خدمات مناسب تیم حرفه‌ای آراد موبایل

طی ماه‌های گذشته قیمت انواع لوازم و محصولات مصرفی و سرمایه‌ای رشد زیاد و عجیبی پیدا کرده است. اما فروشگاه اینترنتی آراد موبایل با در نظر گرفتن این مسئله، رفاه حال بیشتر مشتریان را مورد توجه قرار داده و سعی کرده است با ارائه طرح‌های ویژه‌ای چون فروش اقساطی ، چالش‌های خرید انواع محصولات خانگی و دیجیتالی را برای بازنشستگان و خانواده‌های این گروه کاهش دهد.

تیم آراد موبایل با تجربه‌ای 11 ساله در زمینه فروش حضوری در بازار موبایل، در حال حاضر سعی دارد با ارائه خدمات آنلاین، به مشتریان غیرحضوری نیز خدمت‌رسانی مناسبی داشته باشد. این فروشگاه امنیت، راحتی خرید، کیفیت و تجربه مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده است؛ ضمن اینکه مشاوران فروشگاه اینترنتی آراد موبایل هم در تمامی مراحل مختلف خرید، مشتریان را راهنمایی خواهند کرد.

افرادی که مایل به خرید اقساطی از این مجموعه هستند، می‌توانند انواع طرح‌های تدارک دیده شده توسط آراد موبایل را مشاهده کنند. این وبسایت برای راحتی بیشتر مشتریان محاسبه‌گر اقساط هم بر روی سایت خود تعبیه کرده است؛ به این ترتیب مشتریان می‌توانند به راحتی میزان اقساط خود را حتی قبل از اقدام به خرید، محاسبه کنند.

برای خرید اقساطی از فروشگاه آراد موبایل باید مدارک هویتی و شغلی لازم را ارائه دهند. در صورتی که کالای مورد نظر مشتریان در وبسایت آراد موبایل موجود نباشد، متقاضیان می‌توانند با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرند و این کالا را درخواست دهند.

مرتبط با : آراد موبایل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز