خرید اقساطی خودرو با کارمزد 4 درصدی

لست سکند

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اختصاص 10 هزار دستگاه خودرو داخلی به جانبازان و خانواده شهدا خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته جعفر واحدی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به قانون بودجه سال 1401 مکلف است 10 هزار خودرو ایرانی را به خانواده شهدا و همچنین جانبازان 25 درصد و بالاتر با اقساط 5 ساله و کارمزد 4 درصد اختصاص دهد.

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین اشاره کرد: این طرح برای جانبازان در صورتی است که خودرو نداشته باشند و با معرفی بنیاد شهید خودرویی نگرفته باشند ولی اگر فردی جانباز 70 درصد باشد با هر شرایطی خودرو دریافت می‌کند.

واحدی اظهار کرد: با توجه به اعلام تعداد خودروها و شرایط دریافت محصول باید هماهنگی‌های لازم جهت معرفی جانبازان به وزارت صمت انجام شود زیرا ابلاغیه آیین‌نامه اجرایی تبصره 16 به بانک مرکزی همچنین سایر دستگاه‌ها رسیده است.

راز آسمان پایتخت

اسفندماه سال گذشته در نشست علنی مجلس مسئولین با لایحه بودجه 1401 موافقت کردند که بند «ی» تبصره 7 این لایحه بدین شرح است؛

وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است از طریق شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به فروش خودرو به همسر، فرزندان و والدین شهدا و همچنین جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر دارای محدودیت­‌های جسمی و حرکتی و جانبازان پنجاه تا هفتاد درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اقساط 5 ساله و کارمزد 4 درصد اقدام کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید اقساطی خودرو با کارمزد 4 درصدی

  1. ژروزمیت گفته:

    ان شاء الله در روز قیامت همه تون محاکمه میشید این حقوق اولیه زندگی ست که همه باید برخوردار باشند ولی متاسفانه یه عده خاصی منتفع می شند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز