خرید آنلاین بیمه بدنه تیبا2 فقط با چند کلیک از بیمه دات کام

قیمت قطعات خودرو درزمستان 1400 افزایش چشمگیری داشته است. این مسئله برای تمامی خودروها صادق است؛ حتی تیبا 2. تیبا 2 خودرویی هاچبک و شبیه به ساختار پراید 111 است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از بیمه دات کام، این مدل به دلیل ویژگی‌های فنی به روز و ظاهر جوان‌پسند، توانسته علاوه بر داشتن محبوبیت بین جوان‌ها، به گزینه اول خانواده‌ها هم تبدیل شود. در حال حاضر چالش مشترک بین همه دارندگان تیبا 2، افزایش قیمت قطعات آن است. قطعاتی که احتمال آسیب به آن‌ها در تصادفات زیاد است. با افزایش قابل توجه نرخ دیه در سال آینده که اخیرا توسط قوه قضائیه اعلام شد حالا سوال بسیاری از مردم – اقشار کم درآمدی که ارزان ترین خودروها مثل پراید و تیبا به آنها تعلق دارد – این است که بیمه پراید و تیبا در سال 1400 چقدر تمام می شود؟

گران شدن بیمه خودرو در سال های اخیر مشکلی است که گریبان گیر طبقه کم درآمد شده است. این اقشار که با سختی فراوان از پس مشکلات و هزینه های خودروهای ارزان قیمت خود – که اغلب پراید و تیبا2 است – بر می آیند هر سال به تناسب افزایش دیه باید مبلغ بیشتری را هم برای بیمه شخص ثالث هزینه کنند. در واقع مهم ترین سوال برای آنها در حوزه بیمه خودرو این است که بیمه خودروی تیبا شامل بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تیبا2 در سال 1400 چقدر خرج روی دست صاحبان این خودرو می گذارد؟

چرا باید به نقاط آسیب‌پذیر تیبا 2 بیشتر توجه کرد؟

قبل اینکه بخواهیم پاسخ سؤال را بدهیم، در ابتدا بهتر است که دلایل توجه به نقاط آسیب‌پذیر تیبا 2 را بدانیم. بعضی قطعات خودرو هستند که احتمال آسیب به آن‌ها در تصادفات زیاد است.

آریاک سفر

قسمت‌های آسیب‌پذیر خودرو در تمامی خودروها یکسان است؛ اما اختلاف قیمت بین آن‌ها متفاوت بوده که همین تفاوت می‌تواند میزان اهمیت و توجه را تعیین کند.

خسارات بدنه خودروی راننده مقصر با بیمه بدنه قابل جبران است.

چگونگی جبران خسارت‌های وارد با بیمه بدنه تیبا2

پوشش بیمه بدنه به دو بخش اصلی و اضافی تقسیم می‌شود. پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل موارد زیر هستند:

  • سرقت کلی
  • خساراتی که حین نجات و انتقال خودرو به آن وارد می‌شود
  • رخ دادن حادثه برای اتومبیل
  • خساراتی که با رخ دادن حوادث آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه (آصا) به وسیله‌‌نقلیه بیمه‌شده و یا وسایل یدکی همراه آن ها وارد می‌شود.
  • خسارت‌های وارده به لاستیک و چرخ‌های اتومبیل بیمه شده. بیمه‌گر در بیمه بدنه خودرو و ماشین تعهد به پرداخت خسارت باتری خودرو و لاستیک‌ها تا مبلغی معادل ۵۰ درصد مبلغ نوی آن‌ها می دهد.

با توجه به تنوع پوشش‌های بیمه بدنه، ضروری است که نسبت به خرید بیمه بدنه انواع خودرو توجه زیادی داشته باشیم.

پوشش‌های اضافی هم خود بیمه‌گزار می‌تواند بنا بر شرایط و نیاز خود خریداری و اضافه کند .

عوامل موثر بر قیمت بیمه بدنه تیبا 2

قیمت بدنه تیبا 2 نسبت به تعمیر و خرید قطعات بسیار ناچیز است؛ البته نرخ بیمه بدنه به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • نوع و مدل خودرو می‌توانند از عوامل مؤثر بر قیمت بیمه بدنه تیبا 2 باشند.
  • سال ساخت که از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه تیبا 2 است. هرچه سال ساخت خودروی تیبا2 قدیمی‌تر باشد، بیمه‌گزار باید مبلغ بیشتری را بپردازد.
  • تخفیف عدم دریافت خسارت (به ازای هر سال، درصد تخفیف افزایش دارد.)
  • انتخاب هر کدام از پوشش‌های اضافی باعث افزایش قیمت بدنه تیبا 2 خواهد شد.

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه تیبا 2 شامل:

  • تعداد سیلندر
  • تخفیف پرداخت نقدی
  • تخفیف خودروی صفر
  • شرایط شرکت بیمه‌گر در خصوص فروش بیمه‌نامه
  • ارزش روز خودروی تیبا

رانندگان خودروی تیبا می‌توانند برای خرید بیمه بدنه تیبا2 به صورت حضوری یا آنلاین اقدام نمایند. درصورت تمایل به استعلام، مقایسه یا خرید بیمه بدنه تیبا2 به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید آنلاین بیمه بدنه ماشین از بیمه دات کام

خرید اینترنتی بیمه بدنه انواع مختلف ماشین از سامانه بیمه دات کام

حالا باید خودتان متوجه اهمیت بیمه بدنه تیبا 2 شده باشید. متأسفانه بعضی از رانندگان فکر می‌کنند که خرید بیمه بدنه خیلی سخت است و باید خودرو را به نمایندگی شرکت بیمه‌گر برای بازدید برند که کاری بسیار وقتگیر است. در صورتی که اینطوری نیست و به راحتی و با استفاده از سامانه بیمه دات کام، سامانه خرید آنلاین بیمه، می‌توان در سریع‌ترین زمان ارزانترین بیمه بدنه خودرو را خریداری کرد. فقط کافی است تا وارد سایت بیمه دات کام  شده و بیمه بدنه ماشین مدنظر را خریداری نمایید. بعد از خرید، کارشناسان BIMEH.COM برای بازدید از خودرو با شما تماس خواهند گرفت. بعد از بازدید خودروی تیبا، بیمه بدنه مدنظر شما صادر شده و به راحتی می توانید رایگان دریافت کنید.

کانال‌های ارتباط با مشاوران بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

 

 

مرتبط با : بیمه دات کام
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز