خریداران شاسی بلند لاماری در بورس کالا چقدر سود کردند؟

روز گذشته 550 دستگاه لاماری ایما با قیمت پایه 981 میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد که 2 هزار و 270 نفر برای این تعداد دستگاه رقابت کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز 4 بهمن ماه 200 دستگاه لاماری ایما سفید، 200 دستگاه لاماری ایما مشکی و 150 دستگاه لاماری ایما خاکستری بر روی تابلو بورس قرار گرفت.

برای خودرو لاماری سفید 852 تقاضا، برای لاماری مشکی 955 تقاضا و برای لاماری خاکستری 463 تقاضا ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

پس از ثبت سفارش متقاضیان، در نهایت خودرو لاماری ایما سفید با میانگین قیمتی یک میلیارد و 672 میلیون و 600 هزارتومان، لاماری ایما مشکی با میانگین قیمتی یک میلیارد و 823 میلیون و 600 هزارتومان و لاماری ایما خاکستری با میانگین قیمت یک میلیارد و 617 میلیون تومان فروخته شدند. البته بدون در نظر گرفتن خواب پول و بر اساس سود بانکی قیمت نهایی رنگ سفید آن یک میلیارد و 847 میلیون تومان، قیمت نهایی رنگ مشکی دو میلیارد و 12 میلیون تومان و قیمت نهایی رنگ خاکستری یک میلیارد و 787 میلیون تومان می‌شود.

میزان سود خریداران لاماری ایما از بورس کالا

در حال حاضر  لاماری ایما سفید و خاکستری در بازار حدود دو میلیارد و 160 میلیون تومان قیمت دارد که با در نظر گرفتن قیمت نهایی این خودرو در بورس کالا، خریداران رنگ سفید آن 313 میلیون تومان و خریداران رنگ خاکستری 373 میلیون تومان سود کردند.

البته لاماری ایما مشکی رنگ نیز در بازار با قیمت دو میلیارد و 220 میلیون تومان عرضه می‌شود که با حساب قیمت نهایی این خودرو در بورس کالا، خریداران 208 میلیون تومان سود کردند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرین پارس موتور
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خریداران شاسی بلند لاماری در بورس کالا چقدر سود کردند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز