خدمات بیمه ویژه سفر بانک سامان چیست؟

بیمه مسافرتی-کاماپرس

بیمه مسافرتی بانک سامان هزینه‌های پزشکی و سایر خسارات حین سفر خارجی را پوشش می‌دهد. خدمات بیمه سامان در تمام کشورهای جهان و به‌صورت 24 ساعته قابل دسترس است.

به گزارش کاماپرس با خرید بیمه مسافرتی سامان می‌توان از خدمات آن در سراسر جهان استفاده کرد. در تمام 24 ساعت شبانه‌روز می‌توان برای دریافت خدمات بیمه مسافرتی درخواست داد.

مزایای بیمه مسافرتی بانک سامان

مزیت اصلی و ممتاز این بیمه پرداخت خسارات به صورت مستقیم است. پرداخت خسارت‌ها به تمامی مراکز درمانی جهان به‌صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود. عملکرد اکثر بیمه‌ها به‌گونه‌است که ابتدا بیمه‌گذار باید هزینه‌ها را پرداخت کند و سپس با مراجعه به بیمه هزینه‌ها را دریافت کند. افرادی که تحت پوشش بیمه سامان باشند، نیازی به پرداخت وجه اولیه ندارند. هزینه‌ها به صورت مستقیم به مراکز درمان سراسر جهان پرداخت می‌شود. این بیمه با بیش از 55 هزار مرکز درمانی در سراسر جهان قرارداد دارد.

با آنکه استفاده از خدمات بیمه مسافرتی مربوط به خارج از کشور است، چالشی در خصوص استفاده از زبان فارسی وجود ندارد. اپراتورهای فارسی زبان بانک سامان در تمام کشورهای جهان آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان هستند. از مزیت‌های مهم این بیمه ارسال کمک برای بیمه‌گذار است. در صورتی که نیاز باشد، بیمه سامان نیرویی را برای کمک به بیمه‌گذار و پیگیری کارها می‌فرستد.

شرایط استفاده از بیمه

بیمه‌نامه‌های سامان دارای مهلت محدودی هستند. زمانی که این بیمه‌نامه برای فرد صادر می‌شود، تا شش ماه مهلت استفاده از آن وجود دارد. از پوشش بیمه‌ای سامان می‌توان برای انواع و اقسام فوریت‌های پزشکی از جمله خدمات دندان‌پزشکی در خارج از کشور استفاده کرد. در کنار فوریت‌های پزشکی این بیمه حوادث دیگری هم‌چون مفقود شدن یا سرقت گذرنامه، گواهینامه رانندگی، شناسنامه، کارت ملی و … را تحت پوشش قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

پیگیری خسارت‌ها و ثبت و پیگیری شکایات از طریق شعب بیمه‌ سامان انجام می‌شود. به این ترتیب نیازی به پیگیری امور از طریق شرکت‌های خارجی وجود ندارد.

چه افرادی می‌توانند بیمه مسافرتی سامان را خریداری کنند؟

تنها شرط استفاده از بیمه مسافرتی سامان، داشتن گذرنامه معتبر است. به این ترتیب همه افراد از جمله مشتریان گذری یا شناخته شده می‌توانند این بیمه را خریداری و از خدمات آن استفاده کنند. با مراجعه به شعبه‌های بیمه سامان می‌توان بیمه مسافرتی را خریداری کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز