خبر جدید درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

تورهای مسافرتی لحظه آخر
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسبت به تبعیض‌های حقوقی بازنشستگان معترضیم، گفت: این مساله در اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری که در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است، پیگیری می‌شود.
به گزارش کاماپرس، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در  نشست مشترک مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه و روسای کانون‌های بازنشستگان، گفت: وضعیت مالی و اقتصادی بازنشستگان مطلوب نبوده و دولت باید علاوه بر رسیدگی به اوضاع مالی و اقتصادی، از تجربه و دانش آنان در سایر بخش‌ها استفاده کند.
بیشتر بخوانید:
وی با تاکید بر اینکه منابع موجود برای همسان سازی و رسیدگی به امور بازنشستگان کافی نیست، ادامه داد: وضعیت بازنشستگان مطلوب نیست و باید بحث‌های کلان و کارهای اساسی برای این افراد صورت بگیرد.

مصری در پایان با اشاره به کاهش درآمد افراد در دوران بازنشستگی با وجود افزایش هزینه‌ها، تصریح کرد: زمانی که افراد به سن بازنشستگی می رسند، از یک سو  اضافه کار و موارد اضافی حقوق آنها حذف شده و  عملا حقوق آنها کم می‌شود و از سوی دیگر با تعداد خانوار بالاتر نسبت به شاغلین، هزینه‌های آنان چند برابر است، بنابراین هزینه‌ها و درآمدهای بازنشستگان با هم همخوان نیست.

انتهای پیام

راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “خبر جدید درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

  1. رضا طهماسبی گفته:

    سلام.به داد بازنشسته ها برسید.اونا توان کار کردن ندارن.حقوق کم بازنشستگی باعث میشه کارمندان زمان شاغلی دست به هر کاری بزنن تا موقع بازنشستگی کمتر به مشکل بخورن.امنیت نداره آینده کارمندان

  2. زهرا هاشملو گفته:

    لطفا به ما از کار افتادگان وخسته شدگان رحم کنین شماها مسئولین وباید در دادگاه الهی جواب بدین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز