خانه 1000 میلیاردی ملکه پاپ فروخته شد

عمارت مجلل خواننده مشهور،‌ مدونا به نام «هیدن هیلز» (Hidden Hills) که لقب «خانه غیرقابل فروش» را گرفته بود بالاخره فروخته شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این خواننده ۶۵ ساله که اخیرا در اثر یک عفونت باکتریایی در آی سی یو بستری شده بود این ملک ۳ هکتاری را به قیمت ۲۳ میلیون دلار نزدیک به 1150 میلیارد تومان به فروش رساند.

بیشتر بخوانید:

او این عمارت هفت خوابه وسیع را در آوریل ۲۰۲۱ در لس آنجلس، جایی در میان کوه‌های سانتا مونیکا خریداری کرد.

راز آسمان پایتخت

عمارت هیدن هیلز، با طراحی خاص، ستون‌های سلطنتی و پنجره‌های خاص و زیبا، یکی از جالب توجه‌ترین املاک منطقه به شمار می‌رود.

صاحب جدید این خانه علاوه بر بهره‌مندی از نوسازی‌های انجام شده توسط مدونا با افراد مشهوری مانند کایلی جنر، کریس جنر و نیکی میناژ همسایه خواهد بود.

خود عمارت هزار و ۱۶۵ متر مربع مساحت دارد و با یک سالن مرمرین سفید، پنجره‌های مجلل سیاه و پالت رنگ مینیمالیستی تزئین شده است.

از دیگر امکانات ویژه آن می‌توان به انبار شیشه‌ای برای نوشیدنی، آشپزخانه فوق حرفه‌ای، سالن سینما، سالن موسیقی، سوئیت مهمان دو خوابه، استخر بزرگ، اسپای ده نفره، آشپزخانه در فضای باز و زمین بسکتبال اشاره کرد.

ملکه پاپ پس از گذراندن دوره نقاهت تاریخ‌های جدیدی برای برگزاری تور جهانی‌اش اعلام کرده و گویا چیزهای بیشتری برای جشن گرفتن دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز