خانه تکانی آسان‌تر با خشکشویی آنلاین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه با توجه به روند آنلاین شدن اکثر کسب و کارها و افزایش استفاده مردم از خدمات آنلاین، ارائه آنلاین خدماتی چون خشکشویی‌ها و قالیشویی‌ها نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از خدمات خشکشویی‌های آنلاین برای افراد شاغل و پرمشغله و همچنین در راستای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها مورد استقبال اکثر افراد واقع شده است؛ کاماپرس به این بهانه به گفتگوی کوتاهی با میلاد پیرزاده، مدیرعامل مجموعه حباب پرداخته است که در ادامه می‌خوانید؛

حباب چگونه به استقبال نوروز 1401 رفت؟

بنا بر اظهارات پیرزاده، مجموعه حباب از سال 1395 شروع به فعالیت با سایر خشکشویی‌ها و از سال 1397 فعالیت مستقل خود را در زمینه ارائه خدمات خشکشویی به دو شکل حضوری و آنلاین از طریق اپلیکیشن حباب آغاز کرده است.

وی در ارتباط با خدمات ارائه شده در این مجموعه به بیان مواردی چون خشکشویی انواع البسه، پرده، کفش، جیر و چرم، رنگرزی البسه، مبل شویی و تعمیرات خیاطی لباس پرداخت و در ادامه گفت: در آستانه سال جدید امتیازاتی مانند حمل و نقل و ارسال رایگان برای سفارش‌های بالای 120 هزارتومان را برای مشتریان در نظر گرفتیم. همچنین علاوه بر پرده شویی (شامل نصب و …)، خدماتی مانند مبل شویی نیز به مشتریان ارائه شد.

راز آسمان پایتخت

ضمن اینکه در نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن حباب امکان استفاده از کد تخفیف برای مشترکان فراهم شده است.

رشد تعرفه خشکشویی ها چقدر بود؟

پیرزاده در پاسخ به این سوال گفت: مشتریان صنف خشکشویی معمولا در پایان دو نیمه سال، یعنی شهریور، مهر و همچنین اواخر سال، بهمن و اسفند افزایش پیدا می‌کنند.

او در ادامه در ارتباط با افزایش تعرفه خشکشویی‌ها افزود: این افزایش قیمت را در نتیجه افزایش قیمت مواد اولیه از جمله چوب‌رختی، کاور لباس، مواد شوینده و مواد پرکلر همزمان با افزایش قیمت دلار اتفاق می‌افتد.

همچنین بنابر اظهارات مدیرعامل حباب، در حال حاضر قیمت یک بشکه پرکلر که از مهم‌ترین مواد خشکشویی به حساب می‌آید، اگر به شکل آزاد خریداری شود، در حدود 64 میلیون تومان تمام خواهد شد.

او در ارتباط با تاثیر این افزایش قیمت‌ها بر استفاده مشتریان از خشکشویی، بیان داشت: خدمات صنف خشک‌شویی همیشه مورد استفاده افرادی است که به خوش پوشی اهمیت می‌دهند؛ این گروه همیشه از این خدمات استفاده کرده و به شکل دقیق نمی‌توان گفت تعداد مشتریان کم‌تر شده یا خیر؛ اما ریزش بسیار نامحسوسی نسبت به سال قبل اتفاق افتاده است.

استقبال‌ها از خدمات آنلاین خشکشویی

به گفته پیرزاده، مراجعین به مجموعه حباب بیشتر از طریق تلفن از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند؛ او در ادامه به استقبال بسیار خوب مردم از خدمات آنلاین خشکشویی‌ها در نتیجه کاهش دغدغه خانواده‌ها برای حمل البسه، پتو و پرده‌های سنگین و … همینطور انجام تمام این خدمات از سوی خشکشویی اشاره کرد.

مدیرعامل مجموعه حباب در پایان این گفتگو به برنامه‌های آینده این مجموعه برای گسترش فعالیت خود اشاره کرد و گفت: مجموعه حباب در حال حاضر چهار منطقه را پوشش می‌دهد؛ اما قصد داریم شعبه‌ای در شرق، جنوب و شمال تهران نیز راه‌اندازی کنیم تا شرایط سرویس‌دهی در تمام نقاط تهران برای مشتریان فراهم شود.

مرتبط با : حباب
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز