حقوق بازنشستگان : ما به التفاوت افزایش حقوق کی پرداخت می شود؟

لست سکند

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تغییرات حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیرانِ تامین اجتماعی در تیرماه لحاظ خواهد شد.

به گزارش کاماپرس؛3ماه از سال 99 گذشته است و هنوز از افزایش حقوق بازنشستگان خبری نیست. این در حالی است که اگر سری به گروههای تلگرامی بازنشستگان تامین اجتماعی بزنید، سختی تامین معاش و گذران زندگی روزمره پای ثابت صحبت‌ها و شکایت‌های بازنشستگان تامین اجتماعی است. با وجود این گله و شکایتها و اعتراضاتی که از سوی بازنشستگان برگزار شده، همین چند روز پیش بود که مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد موضوع تصویب میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی احتمالا در چند روز آینده در جلسه دولت مطرح خواهد شد.

میزان افزایش حقوق هنوز مشخص نیست

راز آسمان پایتخت

در همین حال امروز یکشنبه 25 خرداد ماه؛ حامد شمس، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۹ به دولت ارائه شده و در دستور کار دولت قرار گرفته است گفته است: به محض تایید دولت پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.
به نقل از خبرآنلاین؛ او تصریح کرده است: اما این پرداخت، در مستمری و حقوق پایان خرداد لحاظ نخواهد شد و بعد از این پرداخت، این مابه التفاوت، صددرصد در تیر ماه پرداخت می‌شود، اما درصد افزایش حقوق این قشر هنوز مشخص نیست و پس از بررسی دولت و برآورد هزینه‌ها و ابلاغ به سازمان تامین اجتماعی، نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اقدامات لازم مبذول خواهد شد.

موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در حالی در هاله‌ای از ابهام است که نگرانی و انتظارات اغلب بازنشستگان بیش از مدت زمان طی شده به درصد حقوق‌هایی برمی‌گردد که توقع دارند از حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری کمتر نباشد!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز