حضور فعال برند مکنزی در نمایشگاه گلفود دبی 2023

لست سکند

یکی از نمایشگاه‌های پربازدید و مهم در زمینه غذا و نوشیدنی در خاورمیانه، گلفود است که هر ساله در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیا در آن حضور دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گلفود در میان بازرگانان و صادرکنندگان سابقه درخشانی دارد و فرصتی است تا بتوانند بازارهای شمال آسیا، آفریقا و آسیای میانه را جذب کنند.

نمایشگاه گلفود علاوه‌ بر اینکه سبب رشد استانداردهای غذا‌ها و نوشیدنی‌ها می‌شود، در شیوه‌های پذیرایی و مهمانداری نیز تحول عظیمی به ‌پا کرده است.

در این رویداد بالغ بر 5000 شرکت در این نمایشگاه غرفه‌ دارند، همچنین متخصصان غذا و نوشیدنی و بازدیدکنندگان از سراسر جهان به مدت 5 روز از نمایشگاه دیدن می‌کنند تا علاوه بر آشنایی و ملاقات با  شرکت‌های کشورهای مختلف جهان، به تجارت نیز بپردازند.

راز آسمان پایتخت

برند مکنزی به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای مواد غذایی ایران، امسال نیز مانند سال‌های قبل از تاریخ 1 تا 5 اسفند، در نمایشگاه گلفود واقع در مرکز تجارت جهانی دبی، سالن المستقبل پلازا، غرفه HP2-G2 حضوری فعال دارد.

به گفته مدیر تبلیغات و روابط عمومی این برند، حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تجارت، اعطای نمایندگی و ارائه محصولات در سطح جهانی است.

در این نمایشگاه بسیار مهم برای علاقه‌مندان به مواد غذایی و مسائل پیرامون آن، غرفه‌های مختلفی در دسته‌بندی‌های مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و تجهیزات مرتبط با آن‌ها، سرویس‌های گوناگون پذیرایی، هتل داری، کافه داری، رستوران داری و… وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مکنزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز