حباب قیمت سکه بیش از 700 هزار تومان است

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران معتقد است که حباب سکه بیش از 750 هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، امروز (13 مرداد) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی براساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان اعلام شد، این درحالی است که روز گذشته هر قطعه سکه تمام بهار آزادی، برای ساعاتی به کانال ۱۰ میلیون تومان رسید ولی دوباره رشد کرد و به بهای ۱۱ میلیون و ۸۵ هزار تومان معامله شد، درواقع امروز قیمت سکه نزدیک به 200 هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت.
در این میان دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران می گوید که حباب سکه بیش از 750 هزار تومان است، موضوعی که اوایل مرداد ماه ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران هم به آن اشاره کرد، به گفته محمدولی قیمت سکه همچنان بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان با قیمت طلا فاصله دارد.
او معتقد بود چون سکه، فلز طلا و از جنس طلاست، باید به همان قیمت طلا با اندک اختلاف ۴۰ تا نهایت ۱۰۰ هزار تومانی به دلیل حق ضرب باشد و مابقی به تعبیر ما اضافه است و باید برداشته ‌شود.

قیمت سکه طرح قدیم و نیم سکه

آریاک سفر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نادر بذر افشان، دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، درباره وضعیت بازار سکه می گوید: امروز ( ۱۳ مرداد ۹۹) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان داد و ستد شد.
او می افزاید: همچنین قیمت هر اونس طلا با افزایش در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۷۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۷۳ هزار تومان معامله می‌شود.
او تصریح می کند: کاهش تقاضا برای خرید سکه سبب شد نرخ آن کاهش یابد همچنین نوسان اندک ارز در بازار برکاهش قیمت سکه و طلا و بی تاثیر نبود.

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “حباب قیمت سکه بیش از 700 هزار تومان است

  1. محمد گفته:

    او معتقد بود چون سکه، فلز طلا و از جنس طلاست، باید ……………………………….

    عزیزمن اینجا ایرانه.قیمت خونه ای که یکسال پیش 190 میلیون بود تو گوهر دشت کرج الان شده یک میلیاردو دویست میلیون.رو چه منطقی؟؟؟

    سکه هم رو همون منطق قیمتش رفته بالا.

    یه طوری حرف میزنید و نظر کارشناسی میدید آدم استفراقش میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز