جکی چان و مهمان‌خانه بیوه‌های جوان ؛ پیشنهادهای جذاب به اهل کتاب در نوروز 1400

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر اهل کتاب و مطالعه هستید و هنوز برای ایام نوروز کتابی دست نگرفته اید، چند کتاب جذاب و خواندنی را که محتوای جذابی درباره جکی چان ، سوسن تسلیمی ، زنان داعشی و … دارند به عنوان گزینه های خود در نظر داشته باشید.

به گزارش کاماپرس، اهل کتاب در ایام نوروز فرصت را برای خواندن کتاب هایی که مدنظر دارند به دست می آورند و برخی از آنها نیز در میان کتب مختلف گزینه های جذاب را جستجو می کنند. روزنامه هفت صبح چند کتاب مهم و جذاب را فهرست کرده است که می تواند پیشنهادهای مناسبی برای کتاب‌دوستان باشد. در ادامه 4 کتاب از  این کتاب ها را مرور می کنیم.

1. هرگز بزرگ نشو ( داستان زندگی جکی چان)

جکی چان در ایران جزو محبوب ترین بازیگران است. او وقتی یک شبه از بی پولی میلیونر شد چه احساسی داشت؟ تبدیل شدن از بازنده ای بیسواد به ستاره‌ای مشهور چه احساسی داشت؟
در آن زمان احساس فوق‌العاده‌ای داشتم. اولین کاری که کردم این بود که در عرض یک هفته هر چیزی را که دلم می‌خواست خریدم. صبح با پورشه‌ام تصادف می کردم و شب مرسدس بنزم را داغون می کردم. همیشه پول نقد زیادی همراه بود. پول خیلی زیادی برای غذا و دوستانم خرج می کردم … این بخشی از داستان زندگی جکی چان بود که در کتاب هرگز بزرگ نشو چاپ شده است. قیمت این کتاب 48 هزار تومان است. انتشارات بهار سبز این کتاب را با ترجمه مریم اصغرپور روانه بازار کرده است.

2. سوسن تسلیمی در گفتگویی بلند با محمد عبدی

راز آسمان پایتخت

هیچ شغلی نداشتم درآمدی نداشتم. با داریوش فرهنگ که همسرم بود زندگی می کردیم و یک بچه هم داشتیم. کلاً فقیرانه زندگی می‌کردیم. داریوش هم صبح تا شب در تلاش بود که کارهایش را پیش ببرد می خواست فیلمی بسازد و فیلمنامه این طرف و آن طرف می برد. خیلی سال‌های سختی بود. حتی یادم هست که در خرج روزانه مانده بودیم…

این بخشی از کتاب سوسن تسلیمی است که در مدت کوتاهی به چاپ دوم رسیده. قیمت این کتاب 58 هزار تومان است و نشر بیدگل آن را روانه بازار کرده است.

3. روزگار سخت ؛ نوشته ماریو بارگاس یوسا

یوسای ۸۵ ساله بعد از نوشتن چند شاهکار در ادبیات داستانی حالا رمانی نوشته به اسم روزگار سخت که همچنان پر قدرت و باشکوه است. او بعد از رمان های کم نظیری مثل گفتگو در کاتدرال، سور بز و جنگ آخرالزمان بار دیگر نشان داده با وجود کهنسالی همچنان دست به قلم است. این رمان از زبان اصلی با ترجمه مهدی سرایی به فارسی ترجمه شده و برگی دیگر در تورق روزگار دیکتاتورهای بی رحم جهان است. این رمان به قیمت 75 هزار تومان توسط نشر نیماژ منتشر شده است.

4. مهمان‌خانه بیوه های جوان

مهمانخانه بیوه های جوان کتاب جالبی است که فرایند زندگی ۱۳ زن جوان و پیر تحصیل کرده و بی سواد را در پیوستن به داعش را روایت می کند. این کتاب را انتشارات کتابستان معرفت به قیمت 50 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

اخبار مهم امروز:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بهار سبزبیدگلکتابستان معرفتنیماژ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز