جنسیس شاسی بلند با ظاهری هیجان انگیز رونمایی شد

لست سکند

خودروسازی جنسیس، از جدیدترین خودروی شاسی بلند این شرکت با ظاهری هیجان انگیز رونمایی کرد.
به گزارش کاماپرس، ظرافت و زیبایی در طراحی خودرو جنسیس جدید حرف اول را می زند. تصاویر منتشر شده از خودروی شاسی بلند GV70 2022 نشان می دهد این خودرو با دقت زیاد در ظاهر و جزئیات طراحی و تولید شده است.

پس از مدت ها اولین تصاویر شاسی بلند جدید GV70 بدون هیچگونه مخفی سازی منتشر شده است . تصاویری که نشان می دهد این خودروی جدید رقیب قدرتمند خیلی از خودروهای شاسی بلند بازار می شود.

خودروی جنسیس GV70 سرنخ‌های طراحی واضحی را از GV80 و G80 گرفته و دارای چهار چراغ جلو و عقب LED نازک، یک آرم بزرگ روی هواکش مشبک جلو و یک خط است که از کاپوت شروع شده و تا چراغ های عقب ادامه پیدا می‌کند. این خودرو همچنین شامل ستون نگهدارنده سقف در عقب به رنگ بدنه ماشین و یک چهارم پنجره عقب است که به GV70 ظاهری متمایز از دیگر خودروها در خیابان می‌دهد.

داخل خودرو و طراحی شگفت انگیز

راز آسمان پایتخت

خودروی GV70 همان فرمان شکل توپ راگبی GV80 را دارد، و این شکل بیضی در طراحی داشبورد هم به کار رفته است.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان سیستم های کنترل آب و هوا نیز شامل چند دکمه فیزیکی و یک صفحه دیجیتال هستند و درون بیضی واقع شده‌اند که توسط فرمان به دو بخش تقسیم شده؛ دکمه های سمت چپ بیشتر هستند و دیگر دکمه‌ها با تزئینات آلومینیومی داخل اتوموبیل ترکیب شده‌اند.

یک صفحه لمسی بزرگ در بالای داشبورد واقع شده است و چند دریچه هوای باریک تا حدی در تزئینات داخلی اتومبیل مخفی شده اند که تمامی فضای داخلی را دربرمی‌گیرد. کنسول مرکزی یک سلکتور تعویض دنده چرخان و کنترلر دوم سیستم سرگرمی را در خود جای داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز