جزییات و شرایط فروش فوری وانت آریسان 2 ویژه اسفندماه

شرایط فروش فوری آریسان ۲ محصول ایران خودرو، ویژه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، با اعلام ایران خودرو، این شرایط از نوع فروش فوری و با قیمت قطعی است که بر اساس آن خودروها در مدت زمان ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند. البته ایران‌خودرو قیمت وانت آریسان ۲ را نسبت به گذشته افزایش داده است.

آریسان 2 طی ماه‌های گذشته با قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید، اما در طرح جدید، قیمت آن معادل ۴۰۸ میلیون تومان اعلام شده است.

جزییات و شرایط فروش وانت آریسان 2

فروش وانت آریسان ۲ با شرایط اعلامی از 10 اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

متقاضیان باید برای ثبت‌نام به نمایندگی‌های ایران‌خودرو مراجعه کنند. البته مراحل ثبت‌نام و فروش این محصول از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو انجام می‌شود و  از آن‌جاکه تحویل خودروها به سال آینده موکول شده، پرداخت هزینه‌های قانونی در سال جدید برعهده مشتری است.

به نقل از اقتصاد آنلاین، آریسان ۲ در حال حاضر جزو خودروهای پرطرفدار محسوب شده و بخش اعظم این محبوبیت را به مشخصات فنی خود مدیون است. زیر کاپوت این وانت، پیشرانه ۱.۸ لیتری XU۷P قرار داشته که قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور پیکان در آریسان ۱ تولید می‌کند.

سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز از دیفرانسیل عقب به دیفرانسیل جلو تبدیل شده و علاوه بر تغییر فنی، ایران‌خودرو آپشن‌های بیشتری را نیز برای آریسان ۲ در نظر گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز